Jedná se o nástroj, který nahrazuje práci specialistů v propagaci obsahu a tvorby reklamy na sociálních sítích (aktuálně určeno pro Facebook a Instagram). Naším cílem je, aby propagace byla celosvětově dostupnější malým a středním firmám. Ty pak ocení i jednoduché, intuitivní prostředí aplikace a snížení nákladů na PPC specialisty, nebo dokonce celé agentury. Díky automatizaci odpadnou prodlevy a zbytečné chyby vyplývající z repetitivních úkonů, a dojde tak ke zvýšení efektivity práce.
V další fázi by se nástroj měl stát robustnějším all-in one řešením – nabídnout plánování obsahu a vizuálně atraktivní reporting.
Tvůrce platformy má dlouholeté zkušenosti v oboru – počínaje application web support pro IBM přes vlastní e-shop nejen s fyzickým zbožím až po digitální licence. Od roku 2011 pracuje s Facebook reklamou, ať už ve výkonnostní agentuře Sun Marketing nebo v komunikační agentuře Boomerang, později ve vedení vlastního online marketingového týmu.
Po třech letech zkušebního provozu klientů chceme zahájit vývoj vlastního řešení. Dosud bylo zainvestováno 1 097 259 Kč z vlastních zdrojů včetně práce. Webové stránky jsou připraveny ze 70 %, nechybí tým lidí, wireframy, go-to-market strategie, business plán, prezentace a kalkulace programovacích prací. Jsme tak připraveni ihned zahájit programování, které vyžaduje dodatečné finance. Další rozpočet je pak také potřeba alokovat pro exekuci marketingových kampaní. Z těchto důvodů tedy hledáme investora. O projekt projevil zájem tuzemský VC fond, který by si jej přidal rád do portfolia, pokud jej posuneme dál. Pomůžete nám?
V rámci pre-seed fáze nabízíme 10–20% podíl v globálním SaaS projektu zaměřujícím se na automatizaci propagace obsahu na sociálních sítích. Minimální požadovaná částka je 2 500 000 Kč za 10% podíl, což nám pomůže zajistit finance na první rok fungování projektu. Hlavní seed fáze bude následovat po prvním roce. Je to tedy jedinečná šance zapojit se do projektu s předstihem, nežli potenciálně vstoupí větší VC fond.