Naším cílem je zlepšit influencer marketing na českém trhu. Firmy stále tápou, jak navazovat spolupráci s influencery, jak vybírat ty vhodné pro svoje zaměření, jak rozeznat „falešné“ influencery a jak tvořit efektivní kampaně. Influenceři chtějí mít možnost podílet se na zajímavých kampaních a spolupracovat se značkami, ke kterým se jinak nedostanou. Pro obě strany tak vytvořit prostor, kde se bude nabídka s poptávkou propojovat efektivně, rychle a přehledně.
Autorka je marketingová specialistka zaměřená na influencer marketing a social media. V tomto oboru se pohybuje již několik let, a to jak ze strany firmy, tak influencera. Během těchto let nasbírala spoustu zajímavých kontaktů, a hlavně zkušeností, které ji navedly na myšlenku pro vytvoření tohoto projektu. Její působení ze strany influencera sdílí i skrze svůj blog a instagram, a tvoří tak osvětu i databázi influencerů.
Zahájení projektu je datováno ke dni 13. 12. 2017, kdy byla podepsána první smlouva. Poté se projekt začal tvořit, programovat a stavět jako plnohodnotná firma, která byla k 1. 9. 2020 oficiálně spuštěna. Do vývoje projektu bylo vloženo přes 1 mil. Kč vlastních prostředků. Nyní je potřeba projekt dostat do širšího povědomí firem (inzerentů). Investiční prostředky budou použity zejména na rozšíření týmu o odborníky na jednotlivé oblasti (propagace a obchod) a výdajů na marketing a propagaci. Část bude směřovat do IT vývoje a implementace dalších prvků a zpětný vazby od klientů.
V současné době se hledá investice ve výši 3–5 mil. Kč, která bude směřovat do marketingu a obchodu, v menší míře do IT vývoje platformy. Díky investici by se projekt měl stát ve výhledu dvou let soběstačným a měl by být připraven na výraznou investici s cílem expanze do zahraniční.