Rozhodli jsme se všem ukázat, že krabičková strava nemusí znamenat pouze "fitness jídlo", protože kuře s rýží nikdo jíst nechce. Vytvořili jsme 6 týdenní menu tak, aby se žádné jídlo neopakovalo. Jsme v České republice, proto si naši klienti mohou dopřát každý týden zdravou českou klasiku jako například Svíčkovou s knedlíkem. Pečivo máme domácí z místní pekárny, pastu taktéž čerstvou a vlastní cukráři nasadí našemu konceptu sladkou třešničku na dort. Recepty obměňujeme sezóně, a tak je o klienta postaráno - nemusí ztrácet čas s vařením a vymýšlením receptů, může prostě žít a věnovat se svému byznysu/zájmům.
Oba autoři již mají společnou fungující firmu na přepravu osob po Evropě a mají podnikatelské zkušenosti. Pro tento projekt vytvořili vlastní web a administrační systém. Díky kvalitnímu zákaznickému servisu, ale i zkušenostem s Google ADS, se propracovali na první příčky obsahové sítě Google v evropské konkurenci.
V projektu si prošli každou pozici tak, aby znali firmu skrz na skrz a věděli jak správně nastavit systémy a delegovat efektivně práci. Projekt meziročně vyrostl z jednoho města do sedmi, kde nyní působí. V počtu zákazníků i obratu o 100 % plus a dostal se na "černou provozní nulu".
Firma je na trhu druhým rokem a neustále se vyvíjí a rozšiřuje team. Investici bychom použili především na automatizaci a rozšíření technologií naší výroby tak, abychom navýšili klientskou kapacitu a zefektivnili výrobu. Dále bychom ji použili na reklamu a marketing. Máme jasnou strategii a spolupracujeme i s odborníky na bázi mentoringu, abychom celý projekt vedli rychle a efektivně.
Sháníme investora na katalizaci, expanzi a růst.
Potřebujeme odkoupit vybavení a zaplatit odstupné nájmu. Automatizovat výroby krabiček a přípravu produktů. Nový Food Truck k propagaci a prodeji produktů na sportovních a firemních akcích (Spartan race, Kolo pro život, Pražská padesátka, Lužická padesátka apod.)
Nabízíme až 15% podíl ve firmě.
Minimální výše investice v první tranži činí 4 miliony, ostatní tranže dle dohody a možností investora.
Investovat do marketingu (Food Truck) a automatizace výroby.
Povědomí o značce, expanze na zahraniční trhy (Slovensko, Německo, Rakousko, Švýcarsko).