Společnost, která roku 2016 způsobila v Ostravě revoluci v rozvozu jídla, připravila další stupeň rozvoje svých služeb v této lokalitě. Díky vlastní kuchyni jsou schopni zákazníkovi nabídnout opravdové jídlo z čerstvých surovin, ve stejné kvalitě jako při návštěvě restaurace. Na tomto bodu si majitel velmi zakládá. Prostřednictvím vlastní logistiky a vlastního logistického softwaru dokáží jídlo doručit do 15 minut. Cílem je vybudovat franšízovou síť s konceptem vlastních „digitálních“ restaurací a revolučního rozvozu jídla, které bude spojovat mobilní platforma. Díky mobilní aplikaci bude mít zákazník v kapse možnost delivery, rezervace jídla pro osobní vyzvednutí, rezervace stolu v restauraci, objednávání a placení při návštěvě restaurace.
Doposud bylo do projektu zainvestováno přes 3.000.000 Kč v kombinaci vlastních zdrojů, bankovního úvěru a reinvestováním zisků společnosti. Největší část z této částky byla použita na vybavení kuchyně, dopravní prostředky a reklamu. Autor a majitel se podnikání v gastronomii věnuje velmi dlouho a vybudoval společnost s kvalitním zázemím vlastní kuchyně i profesionálního realizačního týmu.
E-shop projektu má měsíčně více než 20.000+ návštěv a přes 4000 registrovaných uživatelů. Toto číslo neustále roste.
Projekt běží již čtvrtým rokem na ostravském trhu a dosavadní meziroční nárůst tržeb je 100%. V současné době hledáme investici ve výši 5,5 mil. Kč, která bude použita na otevření kamenné pobočky, vytvoření mobilní aplikace a marketing. Otevřením kamenné pobočky se zvýší ziskovost firmy a celkový potenciál pro následný franšízový koncept.
Bližší informace k dispozici v přiloženém PitchDecku.