Jedná se o komunikační platformu zlepšující vztah mezi hotely a hosty za pomocí mobilního webu, smartphone aplikací a administrace. Tým prodává řešení již téměř dva roky, v portfoliu má přes 80 platících hotelů. Pýchou společnosti je klient Van Der Valk - nejlepší hotelový řetězec v Nizozemí působící zároveň jako strategický investor. Projekt byl vybrán mezi TOP startupy v kategorii Smart City and Living (TOP 10 ze 400) a absolvoval akcelerační program StartupBootCamp v Amsterodamu (2016), během kterého připravil světovou verzi produktu s cílem obsadit alespoň 3 % světového trhu během 4 let. Obrovskou devizou týmu je zkušenost s hospitality prostředím, technologická vyspělost a lean management směřující čistě k prodeji a produktu. V roce 2017 oceněn Velkou cenou Cestovního ruchu a očekává novou investici 500.000 EUR v seed kole (v předchozím kole investice 250.000 EUR) pro dopotvrzení product-market-fit s předpokladem Round A v 1Q/2018 v řádech miliónů EUR. Autoři hledají investory pro umožnění finalizace produktu a získání zpětné vazby z prvotních trhů pro mezinárodní expanzi formou online marketingu a resellerů. Cílem je v roce 2017 obsadit československý trh, Nizozemí a turecké přímořské oblasti.