„Jsme designéři a vývojáři. Naším produktem je design, zejména téma šátku jako užitého autorského díla, který je současně výtvarným objektem i komunikačním médiem. Nabízíme našim klientům pocit jedinečnosti s jistotou kvality. Vzácnost našich produktů vytváříme tak, že od každého designu vyrábíme velmi malé kolekce 10-50 ks. Byznys stavíme, kromě unikátnosti a kvality designových produktů, na vývoji aplikací umožňující našim klientům nevšední zážitky. Design nanášíme na hedvábné šátky prvotřídní kvality, které vyrábíme v Itálii a dopracováváme v Čechách. Prodejním kanálem je web napojený na podnikový systém. Zákazník v USA obdrží svou zásilku prostřednictvím DHL za 2 dny.“ Doposud bylo investováno 3,4 mil. Kč a 1 rok práce několika lidí realizačního týmu. Prosadit luxusní značku, která do budoucna umožní zabývat se opravdu unikátními produkty zabere cca 1-2 roky. Již 7 měsíců se pracuje na PR ve Spojených státech a bude zapotřebí další investice do vývoje a výroby.