Více než 70 %* lidí odstraňuje z textilií štítky s pokyny pro péči. Tímto krokem mnohdy oblečení poškodí, přijdou o informace k materiálu a správné péči o něj. Tyto štítky s pokyny pro péči způsobují nepříjemnosti.
Více než 50 % (≙29 milionů lidí jen v regionu DACH) lidí, kteří štítky odstraňují, chce jednodušší a lepší řešení. V domácnostech v regionu DACH se každý rok objeví 6 miliard štítků, což je závratné číslo. Štítky s pokyny k údržbě zůstanou jsou nezbytnou součástí ve fashion segmentu. Potřeba řešení, jak je účinně odstranit, je tedy na místě a na základě všech dat velice žádaná.
Do vývoje zařízení a přípravy vstupu na trh bylo doposud investováno 350.000 EUR (cca 8.700.000 CZK).
V dubnu 2025 společnost obdržela patent a proběhl první crowdfunding jako PoC a potvrzení, že o dané řešení je zájem a ochota zaplatit. Aktuálně má startup cca 2000 placených předobjednávek, a to bez marketingových nákladů. Přibližně polovina předobjednávek pochází z Evropy. Druhá polovina byla zadána převážně ze Spojených států, což zdůrazňuje mezinárodní potenciál produktu. Potřebné certifikace pro americký trh se v současné době připravují. Mají extrémně pozitivní feedback mimo jiné od lidí s autismem, kteří jsou velmi citliví na štítky na těle.
V dubnu 2025 bylo v rámci evropského patentu uděleno 15 technických prvků.
Zároveň proběhl vývoj digitální aplikace, která se nyní nachází v MockUp verzi. Aplikace je digitálním dvojčetem vašeho šatníku a zahrnuje řadu služeb pro cirkulární módu. Během výzkumu se ukázalo, že hodně lidí si chce data a informace ze štítků uložit do budoucna pro správné praní, reselling, pro znovuobjednání atd. Díky aplikaci si takto mohou data spárovat a vytvoři si "digitální šatník". To otevírá cestu do naprosto nových segmentů komunikace:
Maloobchodní cena produktu je 35 EUR (cca 870 Kč).
Velikost trhu:
Zpětná vazba od komunity:
Stefan - CEO - studoval filozofii a fyziku, je nadšenec pro produktový design, má 14 let zkušeností v oblasti strategického a inovačního poradenství. Pracoval pro Think Tank W.I.R.E., T-Mobile, Hasso Plattner Institute.
Christoph - CTO - studoval mechatroniku v inženýrství, je technický expert, má 12 let zkušeností v oblasti vedení oddělení v oboru softwarového inženýrství. Pracoval pro společnosti HELLA, Continental.
Advisory a poradní board činí další 4 odborníci a na projektu se také podílejí partnersky společnosti Betty Bossi, Steinel, Fischer a BUSSE design+engeneering
Vývoj zařízení je téměř dokončeno. Díky investici bude projekt schopen vyrobit první sérii přibližně 15 000 kusů a uvést produkt na evropský trh. Výroba části HW bude probíhat v ČR, všechny komponenty jsou z EU.
Aktuálně startup hledá investici ve výši 270.000 EUR (cca 6.688.000 CZK), z čehož 60.000 EUR je již ve formě soft commitment. Po úspěšném získání financování je potřeba pouhých 5 měsíců na výrobu první série o počtu 15 000 kusů.
Minimální investice je otevřena od 20.000 EUR (cca 495.000 CZK), očekává se spojení více investorů do syndikátu. Nabídka je přímý podílový vstup.
Společnost nabízí akcie s předběžným oceněním ve výši 2,7 milionu EUR za cenu 20 000 EUR (přibližně 495 000 Kč), což investorům dává podíl přibližně 0,74 % a za cenu 250 000 EUR přibližně 8,47 %.
Roadmapa - startup usiluje o solidní a dlouhodobý růst. Očekává se, že bodu zvratu bude dosaženo již v letech 2026/27. Od té doby budou i přes pokračující růst akcionářům již vypláceny dividendy. Od roku 2028 se plánuje příprava na odkup akcií od výrobce domácích spotřebičů (například Philips nebo Miele).