Myšlenkou projektu je vybudovat brand, který bude od počátku vzdělávat, rozšiřovat povědomí o využití konopí a zároveň nabízet široké spektrum konopných produktů za dostupné ceny jak formou B2C, tak i B2B. Klíčem je existující a rostoucí poptávka po konopných a CBD produktech na českém trhu. Cílem je stát se do několika let přední značkou na českém trhu na poli konopných produktů.
Autor má za sebou již jeden e-commerce projekt, ze kterého si odnesl mnoho zkušeností a vědomostí, které by momentálně rád zužitkoval k vybudování projektu s přidanou hodnotou, který by měl potenciál stát se synonymem pro určitý segment na trhu. Součástí autorova týmu je zároveň markeťák Jakub, který se na poli výkonnostního marketingu pohybuje víc než 10 let a má za sebou prokazatelné výsledky.
Projekt je momentálně ve fázi dokončených příprav – je založena s.r.o., jsou zakoupeny domény, nasmlouvaní dodavatelé, je připravena strategie rozšiřování sortimentu, jsou připraveny grafické návrhy a marketingová strategie. Investora / strategického partnera hledáme z důvodu získání dalších zkušeností, financování finální fáze projektu a následného spuštění.
Projekt hledá finanční investici ve výši 2,5 milionu korun (rozprostřenou v čase), za kterou investor získá 40% podíl ve společnosti. S touto investicí bude autor schopný projekt spustit a začít s prodejem produktů prvním zákazníkům, navazováním B2B partnerství a postupně budovat rostoucí komunitu zákazníků. Autor zároveň komunikuje s dalšími 4–5 dodavateli, kteří nabízejí jedinečné a na českém trhu se doposud nevyskytující konopné produkty, které by chtěl postupně začleňovat do svého sortimentu, a získávat tak konkurenční výhodu. Cílem je se za pomocí investice do několika let etablovat na českém trhu a poté začít expandovat na zahraniční trhy, ať už za pomoci vlastního kapitálu, nebo za využití dalšího investičního kola. S ohledem na dosavadní autorovu práci je reálné celý projekt spustit cca do 3 měsíců od uskutečnění investice.
Kromě 40% podílu získá investor partnera, pro kterého je projekt srdcovou záležitostí, je připraven do něj investovat další vlastní finanční prostředky (cca 500. tis Kč), know-how i kontakty. Autor je zároveň ochoten z počátku projektu snížit svou odměnu na minimum.