Rozšířená realita pro e-commerce a m-commerce nakupování. Společnost vyvíjí virtuální zrcadlo a virtuální převlékací kabinku pro použití v elektronickém nakupování. Díky technologii rozšířené reality si tak koncový klient e-shopu může „vyzkoušet“ produkty typu brýle, barevné čočky, dekorativní kosmetika, oblečení a bižuterie.
Společnost získala angel „smart money“ a další finance v pre-seed investičním kole. Nyní vstupuje do dalšího kola financování „seed/serie A“, ale než bude společnost připravena na tuto fázi, hledá mezaninové financování u angel investorů. Mezaninové investování pomůže společnosti dosáhnout break event pointu a získat VC financování pro světový rozvoj webové aplikace.
Odhaduje se, že v průběhu nejbližších let rozšířená realita zdomácní ve světě beauty a fashion e-commerce a stane se samozřejmostí. Touto technologií pro e-shopy se zabývá jenom několik startupů a Virtooal věří, že díky cílení na technologii jako službu dokáže zabrat většinovou část trhu.
Technologie e-commerce plugin má přes 2000 stažení a přes 100 platících e-shopů z celého světa. Aktuální tým se skládá z 6 interních zaměstnanců a 4 externistů.
Aktuální revenues činí 9 tis. EUR měsíčně s měsíčním růstem 10 %. Do projektu již bylo zainvestováno 330 000 EUR finančních prostředků a stovky hodin vývoje technologie. Angel investorem se stal dlouholetý člen Busyman Clubu, který projekt spolu s autorem dále aktivně rozvíjí.
Společnost aktuálně poptává mezaninovou investici, se kterou dosáhne BEP, tedy vyrovnání nákladů a příjmů a měsíčního revenues min. 15 tis. EUR. Dosažení plánovaného cíle je přelom 1Q a 2Q 2020. Investice bude zároveň použita na dotažení LIVE verze pluginu pro dekorativní kosmetiku a zvýšení počtu zákazníků investicí do aktivníhomzískávání nových klientů.
Po dosažení tohoto milníku bude společnost řešit VC financování s valuací společnosti 5–6 mil. EUR.