Jedná se o technologii určenou pro digitální prodej a zákaznickou péči v reálném čase prostřednictvím webového prohlížeče. Klíčovou výhodou je možnost komunikace pomocí chatu, telefonu nebo videa v kombinaci s tzv. co-browsingem – společná navigace operátora a zákazníka po webu. Umožní tak společnostem ještě více pomáhat svým uživatelům, odstraňuje bariéry, pomůže vyplnit formuláře nebo doslova naklikat zboží do košíku. Vývoj trval tři roky, ale již po roce byl zahájen prodej produktu v první verzi. Byla realizována řada obchodů a probíhalo rozsáhlé testování na trhu, od korporátních zákazníků po SME a malé klienty. Mezi současné klienty se počítá řada korporátních společností v ČR a na Slovensku (kupříkladu jeden z velkých mobilních operátorů). Cíleno je na společnosti se zaměřením na prodej dovolených, produktů a služeb, ale v podstatě jakéhokoliv zaměření, kde je zapotřebí zefektivnit a urychlit komunikaci se zákazníky, a dosáhnout tak mnohem vyšších konverzí realizovaných obchodů. Tato čísla již byla měřena v praxi a dosahují mnohem vyšších hodnot než při současných obchodních modelech společností. Dle aktuálního odhadu z 5/2018 činí hodnota společnosti 10.000.000 Kč. Investice se hledá pro vytvoření obchodního teamu, zvýšení marketingové aktivity a pro technologický rozvoj produktu. Cílem je stát se globální společností.