Nakupujícího na marketplace (obecně na internetu) zajímají pouze tři věci:
Těmto základním kritériím se nedokáže přizpůsobit překvapivě velké množství prodejců. Na vině je velké množství dat a parametrů produktů, které nelze zpracovat ručně.
Paradoxně tak nastává situace, kdy menší prodejce může být na marketplace úspěšnější než velký (lepší přehlednost nabídky).
Samostanou kapitolou je řešení proměnlivé doby dodání zboží z různých skladů, optimalizace skladových zásob.
V současné době jsou otevřena jednání s velkými e-commerce subjekty působícími na trhu (Kaufland, Allegro...).
Autor dříve spolupracoval s investičními skupinami Expandia, J&T, EPH na technologicky náročných projektech v oblasti průmyslu a energetiky na pozici projektový ředitel s odpovědností za řízení technologických projektů v řádech 100 - 500 mil. Kč. Obchodní a odborné zkušenosti sbíral při pracovních pobytech v Německu, Dánsku, Holandsku a Rakousku.
Posledních 12 let se věnuje oblasti e-commerce. Věnoval se novým postupům v oblasti internetového marketingu, linkbuildingu a prodejních technik v online prostředí. V roce 2017 patřil k prvním obchodníkům v České republice a na Slovensku, kteří se začali věnovat prodeji zboží přes internetová tržiště. Podílel se také na testování a odlaďování prostředí u jednotlivých marketplaces na českém trhu (Mall Group, Alza, Kaufland Global Marketplace, Allegro Retail a další).
Od roku 2022 se specializuje zejména na technickou podporu prodeje na tržištích. Stál u zrodu zacela nové aplikace pro obsluhu online prodejních kanálů. Ta v sobě zahrnuje unikátní algoritmy práce s produkty a další navazující prodejní procesy , které jsou nezbytné pro střední a větší prodejce. Věnuje se také vzdělávání této cílové skupiny (semináře, workshopy).
Projekt prošel několikaletým postupným vývojem založeným na reálných podmínkách prodeje na různých marketplace v různých zemích. I přes finanční náročnost vzniklo unikátní know-how, které přesně cílí na konkrétní situace při prodeji a přináší řešení, které nelze jinak nasimulovat.
Projekt je připraven ve fázi fukčních prototypů, které se několik let odlaďovaly splečně se samotnými marketplacy. Zájem prodejců, kteří již mají vlastní zkušenost s prodejem přes tyto kanály je velký.
Finanční podpora investora pomůže realizovat návrh robustní infrastruktury pro SaaS a implemetovat vytvořené kódy pro různé skupiny zákazníků. Současně bude podpora využita vytvoření většího povědomí mezi veřejností o existenci nového řešení pro obchodování na internetových tržištích. A nakonec je zde ještě šance proniknutí na německý trh, který vnímáme jako prioritu pro následujících 5 let.
Finanční prostředky od investora budou využity pro dokončení softwarové aplikace do podoby SaaS včetně potřebné technické infrasturktury (cloud).
Bude zahájena oficiální distribuce produktu a spolupráce se všemi významnými hráči na trhu (markeplaces, agregátory zboží, integrátoři). V horizontu dvou let je cílem obsazení nového segmetu trhu v e-commerce (technická podpora prodejců na marketplaces). Expanze je plánovaná mimo ČR současně na Slovensko, následně vstup na německý trh (do tří let). Při budování trhu je počítáno s marketingovou podporou od samotných marketplaces formou spolupráce při vzdělávání prodejců.