Jedná se o portál umožňující online nákup olejů, maziv, provozních kapalin a pneumatik převážně do B2B segmentu. Na první pohled nic inovativního, nicméně v této podobě již společnost funguje řadu let a cíleně buduje databázi pro další fázi. Tou je rozvoj a specializace spočívající ve shromažďování a sjednocování objednávek do hromadných, tzv. aliančních nákupů. Tímto krokem se tak zpřístupní široká nabídka zboží malým a středním logistických společnostem a majitelům kupříkladu služebních aut a flotil za mnohem výhodnějších cen. Právě agregací kupní síly jsou schopni zajistit kvalitu, rychlost a nižší náklady.
Autor byl v minulosti zodpovědný za správu nákupních aktivit v rámci ČR a celého holdingu v logistickém a dopravním podniku:
Za obsáhlé výběrové řízení nákupu dopravních spedičních kapacit pomocí elektronické aukce obdržel cenu E-trend společnosti Nar marketing za „Rekonstrukce portfolia dopravních služeb“. Objem nákupu 1,5 mld. CZK, průměrná úspora 11 %, tisíce zapojených dopravních firem, stovky disponentů, 25 nákupních kol.
V logistické firmě oddělení nákupu zakládal, přinášel a rozvíjel nové trendy spojené s výraznými nákupními objemy. Implementoval formu nákupního procesu pomocí elektronické aukce.
V tomto období byl také pověřen krizovým řízením logistického provozu ve výrobní firmě Matador Púchov na Slovensku. Dosáhl stabilizace logistických procesů, jejich následné optimalizace a efektivity.
Na základě těchto zkušeností založil společnost, která je předmětem hledané investice a vytvořil nákupní alianci -> sílu malých a středních odběratelů, kteří díky sdruženým objednávkám získávají lepší nákupní cenu olejů, maziv, pneumatik a provozních kapalin.
Dále také jako podporu projektu založil online magazín pro dopravu, logistiku a průmysl, který je určen všem fanouškům dopravy, logistiky, moderních technologií.
Informují, baví, atraktivním způsobem prezentují služby, produkty nebo zajímavosti. Na věci nahlíží nevšedním způsobem s důrazem na videoprezentaci.
Tvoří podcasty s majiteli nebo řediteli firem přímo v jejich provozech.
Firma má v současné době databázi čítající 1960 B2B a 790 B2C zákazníků a nadále pracuje na jejím růstu. Má nastaven systém, procesy a také historii, díky níž je na trhu známá. Nejde tedy o začínající nápad, ale firmu se svými stálými dodavateli, odběrateli a vizí přinést širokému počtu klientů na trh službu, která jim sníží náklady a která zde doposud v plnohodnotné a dostupné podobě není.
Pro další růst, tedy přechod na plnohodnotné a efektivní alianční nákupy je potřeba investice určené do marketingu, který dokáže přivést další B2B zákazníky. Při dosažení určitého počtu zákazníků (který je již podložen daty), se začne obchodně uplatňovat modul aliančních nákupů, který je součásti eshopu.