MLADÁ, DYNAMICKÁ CESTOVKA UKAZUJÍCÍ BALI Z TÉ NEJOSOBNĚJŠÍ STRÁNKY

Odhadovaná návratnost: 36 měsíců / Odhadovaná realizace: Ihned
Fáze projektu: Máme platící klienty
2 000 000 CZK
Teaser pro členy klubu
#1952

MLADÁ, DYNAMICKÁ CESTOVKA UKAZUJÍCÍ BALI Z TÉ NEJOSOBNĚJŠÍ STRÁNKY

Zalistované kategorie
Cestovní ruch

Zuzka a Míša (autorky projektu) o sobě říkají, že provozují internetovou cukrárnu, kde se místo vanilkových trubiček a žloutkových věnečků prodávají neodolatelné dovolené, po kterých se zákazníkům sbíhají sliny. Svým silným osobitým přístupem přinášejí na trh cestovního ruchu něco nového.

Jejich slogan zní:
,,Naše dovolené jsou určeny těm, kdo nechtějí strávit celý pobyt mezi hotelovým bazénem a mořem, ale nemají odvahu vydat se do světa sami.“

Momentálně působí na BALI, ale jejich ambicí je rozšířit se do deseti let do více než 15 zemí světa.

Vysoký proklientský přístup je samozřejmostí po celou dobu dovolené. Dle předem vybraného balíčku platí sice určitý harmonogram, ale ten se vždy doladí na místě podle představ a přání klienta.

Firma byla založena v říjnu roku 2016. Autorky do projektu investovaly již 8 000 000 Kč. Tyto peníze byly použity na založení s. r. o., pronájem vily, náklady spojené s provozem a marketing.

Autorky hledají investora, aby se dostaly více do povědomí klientů a zároveň se mohly věnovat expanzi a dalším aktivitám, které je dostanou na pozici lídra.

Požadavky na investora

Semi-aktivní
Strategické řízení
Marketing a media, Obchod

Více informací k projektu