HLEDÁ SE KOINVESTOR: FAIRPLAYAUTO.CZ - BEZ REALITKY NA AUTA

#1964

HLEDÁ SE KOINVESTOR: FAIRPLAYAUTO.CZ - BEZ REALITKY NA AUTA

Fairplayauto.cz je internetová platforma, aktivně reagující na dlouhodobě trvající, pokřivený trh s ojetými automobily. Roční objem transakcí v tomto sektoru je cca 140 MLD. Kč, z čehož dle statistik společnosti CEBIA, pouhou třetinu pokrývají české autobazary a zbylé dvě třetiny probíhají zcela bez profesionální podpory mezi soukromými prodejci. Problém autobazarů je ten, že jelikož jsou to profesionální obchodníci, cílící na maximální možnou marži, tak bývá (vzhledem k lobby a nedostatečně vyspělé a nedůsledné legislativě) klient takového obchodníka velice často klamán a to ať již na straně kupujícího, tak i na straně prodávajícího. Standardně dochází k falšování historie automobilů, manipulaci s rokem výroby, počtem najetých kilometrů, bohužel i k prodeji vozů po těžkých havariích, kde běžný člověk nemá možnost takovou skutečnost odhalit. V roli prodávajíího pak bývá rovněž využíváno neznalosti, ale také tlaku na potřebu rychlého prodeje ze strany klienta a takový klient pak ztrácí standardně i mnoho desítek tisic korun, o které ho při výkupu autobazar doslova “obere” a v zápětí o tuto částku prodejní cenu vozu navýší. Pokračování úvodu: Ať již jde o autobazary, či soukromé prodejce, tak dochází v neposlední řadě také k velice nepříjemným střetům, co se týče uplatnění reklamace například skrytých vad, které se přirozeně u ojetých vozů vyskytují často. Běžně kupující ojetého nemá zkušenost se správným zněním smluv a může tak sladno naletět ostřílenému obchodníkovi, pro kterého je toto “denní chléb” a právní vymahatelnost je pak v takových případěch téměř nulová. Dalším podstatným faktorem jsou současné pokusy o soukromý prodej vozidel na internetu. Dle výzkumů víme, v momentě, kdy se člověk rozhodne inzerovat svůj vůz na internetu, tak se setkává s následujícím… Své vozidlo umístí na jeden, maximálně dva nejznámější portály, které jsou dnes z 90% obsazeny na první pohled “lákavými” nabídkami zkušených autobazarů, kteří dobře vědí, jak na svůj vůz nejlépe upozornit a mají s portály často nadstandatdní podmínky, jednoduše proto, že je živí svými penězi. Soukromý prodejce pak po několika týdnech, či měsících, kdy musí průběžně čelit neustálému tlaku telefonů a sms výkupčích z autobazarů, kteří o jeho inzerovaném voze díky svým robotům okamžitě vědí a mnohdy se pak vydávají i za sokromníky pod cizími jmény, aby za každou cenu svůj cíl do bazaru nalákali. Svůj boj pak prodávající často vzdává a buďto zásadně zlevňuje, nebo nakonec stejně svůj vůz se ztrátou potenciální marže, do nejbližšího autobazaru odváží. Zde je uveden pouze zlomek poměrně běžných problémů, se kterými se lidé při koupi, či prodeji ojetých vozů setkávají. Projekt FairplayAuto je reakcí na současnou kritickou situaci na trhu s ojetými vozy, s cílem nabídnout klientům řešení, které na trhu chybí.

Výše investice: 3 000 000 CZK  /  Odhadovaná návratnost: 36 měsíců /  Fáze projektu: Máme platící klienty

Máte zájem podpořit tento projekt?

Líbí se vám tento projekt a máte zájem ho podpořit? Zašlete nám své kontaktní údaje pomocí formuláře vpravo, obratem se vám ozveme za účelem bližšího seznámení s projektem a projednání dalších podrobností.

Těšíme se na případnou budoucí spolupráci.

CZK

Více informací k projektu


Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace.

Zákazníci
Chcete mít stoprocentní jistotu, že je váš dokument bez jediné hrubky a stylisticky správně?
Korektura
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Concept Proof
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Kvalitní produkt si zaslouží krásný kabátek na míru. Vizuální komunikace je extrémně důležitá od vizitek až po web. Jste se současným stavem vaší grafické identity spokojeni? Grafika
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Prototyp
Máte svůj projekt dostatečně právně ochráněn proti konkurenci či případnému zneužití? Máte projekt ochráněn pro expanzi do dalších zemí? Ochrana produktu
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nevíte si rady s naceněním vašich produktů či služeb? Využijte individuální konzultace s některým z našich odborníků z řad našich mentorů. Nacenění
Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace. Zákazníci
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
V rámci našich aktivit jsme napojeni na řadu silných partnerů a distribučních kanálů. Zajímala by vás možnost spolupráce v této oblasti?
Distribuce
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Víte, že vlastnická struktura může být důležitým parametrem, jestli se investor rozhodne investovat do vašeho projektu, či ne? Vlastnická struktura
Nejste si jisti jak nastavit podmínky pro vstup investora (požadovaná investice vs. podíl)? Využijte odborné konzultace. Nabídka investorovi
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán

Busyman

Chcete mít přehled o novinkách a akcí jako první? Stáhněte si naši App Busyman
Google Play App Store

Busyman.cz a jeho provozovatelé neposkytují služby investičního poradenství ve smyslu zákona č. 256/2004. Neposkytují poradenství pro trh s akciemi a cennými papíry. Dále také Busyman.cz, ani jeho provozovatelé, neručí za obsah zobrazených informací vložených samotnými inzerenty na internetové stránky Busyman.cz.

Tento portál provozuje společnost:
Genesis Invest s.r.o.
Haštalská 1072/6
110 00 Praha 1 - Staré Město

zapsaná pod C 175775 u Městského soudu v Praze. IČ: 24804185

© 2010 - 2020 Genesis Invest s.r.o.