Ohřejte si jídlo snadno, rychle a zdravě: jediný mobilní mini tlakový napařovač s vestavěnou dobíjecí baterií a technologií tlakové páry (LPSTM). Díky tomu lze předem připravený oběd šetrně ohřát kdekoli, přičemž si zachová co nejlepší chuť i živiny.
Od uvedení na trh v červnu 2024 se prodalo více než 1676 kusů, což přineslo tržby ve výši 400.000 CHF (10.581.600 CZK). Běžná prodejní cena: 299 CHF (7.900 CZK). Společnost plánuje v roce 2025 prodat celkem 3000 kusů za 800.000 CHF (obrat). V současné chvíli jsou klienti primárně ze Švýcarska.
Aktuálními partnery v oblasti B2B a distribuce jsou společnosti jako FERROFLEX, LOEB, GLOBUS, Galaxus a s dalšími významnými subjekty probíhají jednání.
Společnost má již jeden udělený patent a druhý a třetí čekají na schválení/udělení. Patent se vztahuje na tyto země/regiony (Švýcarsko, EU, USA, Spojené království, Japonsko).
Klienti:
Mezi první klienty patří kupříkladu největší policejní stanice v Curychu, kde je nutné držet směny. To potvrzuje vysoký zájem a potenciál celé řady odvětví jako je školství, zdravotnictví ad.
Produkt má potenciál škálování o další produkty jako je "light verze" či příprava a dodávání hotových a kompatibilních jídel na míru také prostřednictvím stávajícího investora a partnera pro stravování, který působí na více než 200 místech po celém Švýcarsku.
To vytváří další potenciál příjmů a dlouhodobě posiluje náš obchodní model.
Společnost má sestavě velice silný tým včetně advisory boardu:
Claudio - CEO & Co-Founder - Graduate engineer, robot technician, hardware professional
Lena - Digital Marketing - Expert for online ads
Reto - CTO & CO-Founder - Graduate engineer, software developer and 3D print expert.
Johannes - CMO & Co-Founder - Business economist and responsible for marketing
A dalších 5 seniorních lidí v advisory boardu s mezinárodními zkušenostmi.
V současné chvíli se hledá investice v celkové výši 1,15 milionu CHF za účelem financování další výroby a vstupu na trh EU. V rámci tohoto investičního kola již bylo získáno 580 000 CHF od investorů + další 200 000 CHF je v podobě soft commitment. Hledá se tedy 370.000 CHF.
Cílové trhy jsou Švýcarsko, UK, EU, Jižní Korea, USA, Japonsko - velikost trhu činí 12.000.000 potenciálních zákazníků v objemu 3,6B USD.