Tentokrát se na předvánočním Busyman Angel Day budou prezentovat projekty z oblastí zefektivnění strojové výroby, ratingu nemovitostí, platformy na vytváření webů a portálů a platformy na propojení influencerů a firem. Začínáme 15.12.2020 v 17:00 na platformě ZOOM, tak si poslední event roku 2020 nenechate ujít!
Více o projektech? Obecný popisek každého z nich níže :)
COMPUTER AIDED ASSEMBLY S VYUŽITÍM STROJOVÉHO VIDĚNÍ A UMĚLÉ INTELIGENCE
Jedná se o softwarové studio, které vyvíjí unikátní technologii smíšené reality. Ta dokáže přenést funkce počítače do reálného prostoru a to bez použití headsetu pro
smíšenou nebo virtuální realitu. Technologie a nad ní postavený plug&play produkt s názvem Computer Aided Assembly (CAA - Počítačem asistovaná montáž), pomáhá průmyslovým
podnikům snižovat náklady a eliminovat rizika výroby všude tam, kde je přítomna sériová výroba na manuálních, nebo poloautomatických montážních linkách. Projekt kombinuje
pokročilé technologie počítačového vidění, smíšené reality a umělé inteligence.
Typickými zákazníky projektu jsou společnosti: Škoda Auto, Toyota, Hyundai, Denso Manufacturing, Magna Exterisors, Webasto Roof Componens, Jablotron.
Někteří z těchto zákazníků již byli v roce 2020 osloveni a ve Q4 obdržela společnost poptávky o průměrné výší 550.000 Kč.
Nyní se projekt nachází ve fázi dokončeného vývoje technologie a hledá investici na urychlení překlopení technologie na škálovatelnou plug&play platformu a zahájení obchodních prodejů.
Hledaná investice je ve výši 8-12 mil. Kč na období 2021-2022.
Investici lze rozložit a tým je otevřen koinvesticím.
KOMPLEXNÍ DIGITALIZACE PROCESŮ OD RATINGU NEMOVITOSTI PO VÝSTAVBU, SE ZAMĚŘENÍM NA B2C A B2B
Třetí nejlépe hodnocený projekt z platformy Busyman, po roce a půl příprav spustil očekávanou beta verzi, díky které si můžete prověřit jakoukoliv nemovitost před její koupí online.
Platforma pracuje přibližně s jednou miliardou dat v celém spektru zdrojů, na základě kterých vám během několika vteřin odhalí potenciální úskalí zvažované transakce,
upozorní na potřebné detaily a navede vás na vhodná řešení. V ČR doposud taková služba chyběla. Cílem nové online služby NEMO Report je umožnit lidem prověřit si jednoduše,
spolehlivě a rychle před koupí vybraný byt, dům nebo pozemek a přispívá tak k větší transparentnosti a bezpečnosti obchodu s nemovitostmi. Tento projekt dostal své první
investiční kolo právě díky Busyman.cz a nyní se chystá na další.
4.000.000 -6.000.000 CZK
VÍCEÚČELOVÝ GENERÁTOR PRODEJNÍCH WEBŮ A PORTÁLŮ
Autoři uvedli na trh uvedli multifunkční nástroj umožňující komukoliv rychlé spuštění a snadnou správu vlastní webové a mobilní platformy v oblasti e-commerce.
Od začátku roku 2020 se jim povedlo přivést k životu 10 portálů, další 4 mají momentálně (září 2020) v jednání. Všechny portály stojí na společné, již velmi propracované, administraci. Existence sdíleného prostředí otevírá uživatelům možnosti dle potřeby vzájemně přeprodávat svůj sortiment. V porovnání s konkurencí momentálně nabízí jak širší paletu funkcionalit, tak příznivější provizní systém. V rámci obchodního modelu dovedou portály prodávat, ale i spouštět jako projekty formou Joint Venture (JV) s vlastní účastí (VIP portál) a posléze je exitovat. Pro každý spuštěný VIP portál mají interně dedikovaného projektového manažera se zájmem o danou oblast, jenž má své odměňování svázané s úspěchem projektu a má tak zájem osobně budovat a vylepšovat pověst projektu na trhu.
Investice bude sloužit k pokrytí provozu společnosti během expanze. Ty budou zahrnovat jak rozvoj marketingu a obchodu, tak s expanzí související vertikální i horizontální škálování řešení. Zároveň bude nutná automatizace některých procesů v portálu.
6.500.000 CZK za 20%
PLATFORMA SPOJUJÍCÍ FIRMY (INZERENTY) S INFLUENCERY RYCHLE, EFEKTIVNĚ A TRANSPARENTNĚ
Naším cílem je zlepšit influencer marketing na českém trhu. Firmy stále tápou, jak navazovat spolupráci s influencery, jak vybírat ty vhodné pro svoje zaměření, jak rozeznat „falešné“ influencery a jak tvořit efektivní kampaně. Influenceři chtějí mít možnost podílet se na zajímavých kampaních a spolupracovat se značkami, ke kterým se jinak nedostanou. Pro obě strany tak vytvořit prostor, kde se bude nabídka s poptávkou propojovat efektivně, rychle a přehledně.
Autorka je marketingová specialistka zaměřená na influencer marketing a social media. V tomto oboru se pohybuje již několik let, a to jak ze strany firmy, tak influencera. Během těchto let nasbírala spoustu zajímavých kontaktů, a hlavně zkušeností, které ji navedly na myšlenku pro vytvoření tohoto projektu. Její působení ze strany influencera sdílí i skrze svůj blog a instagram, a tvoří tak osvětu i databázi influencerů.
Zahájení projektu je datováno ke dni 13. 12. 2017, kdy byla podepsána první smlouva. Poté se projekt začal tvořit, programovat a stavět jako plnohodnotná firma, která byla k 1. 9. 2020 oficiálně spuštěna. Do vývoje projektu bylo vloženo přes 1 mil. Kč vlastních prostředků. Nyní je potřeba projekt dostat do širšího povědomí firem (inzerentů). Investiční prostředky budou použity zejména na rozšíření týmu o odborníky na jednotlivé oblasti (propagace a obchod) a výdajů na marketing a propagaci. Část bude směřovat do IT vývoje a implementace dalších prvků a zpětný vazby od klientů.
3.000.000-5.000.000 CZK
Každý projekt je otevřený co-investicím a připraven na vstup strategického investora.
Budeme se těšit 15.12.2020 v 17:00 !