Busyman Angel Day vol. 60!
Datum: 18.1. 2022
Místo: Woodhouse Lounge
Forma: Offline
Záznam: https://www.youtube.com/watch?v=aqT5C7DlOBw&ab_channel=BUSYMAN
Projekty:
HUMANITÁRNÍ OCHRANNÁ OBUV S OCHRANOU PROTI NÁŠLAPNÝM MINÁM
Předmětem projektu je unikátní obuv s ochranným účinkem proti nášlapným minám. Obuv chrání uživatele od trvalých následků, respektive minimalizuje riziko amputace nohy.
Výroba obuvi a jejich komponentů je zařízena a odzkoušena. Dlouhodobě cílí na Indický trh, kde se autor aktivně pohybuje více jak 15 let. V loňském roce vyhrál tendr a podepsal kontrakt s Indickou armádou na dodávku 2.000 párů této obuvi (další desítky tisíc pravděpodobně budou následovat).
Obuv byla patentována, patentové řízení bylo podáno také v Indii. Jsme připraveni ovšem podat patent nový pro vylepšenou obuv a její konstrukční řešení v EU a Indii.
https://www.busyman.cz/invest/projekty/vyroba-prumysl/2142-humanitarni-o...
EKOLOGICKÁ NÁHRADA ZA MENŠTRUAČNÉ A INKONTINENČNÉ VLOŽKY
Naše absorpčné nohavičky (iný výrobcovia ich nazývajú menštruačné, pretože sú určené len pre menštruáciu) si už na Slovensku získali množstvo žien. Ako jediný producent takéhoto výrobku poskytujeme 100% záruku spokojnosti. Zatiaľ žiadna z našich zákazníčok sa nesťažovala, že nevydržali aj tú najsilnejšiu menštruáciu. Podobné výrobky absorbujú 25-30 ml tekutiny, naše si poradia so 60 ml a pripravujeme uviesť na trh nohavičky s absorpciou 80 ml.
https://www.busyman.cz/invest/projekty/fashion-moda-obleceni/2137-ekolog...
NOVÁ UNIKÁTNA PLATFORMA ZAMERANÁ NA ZDIGITALIZOVANIE VIZITIEK
Našim cieľom je vytvorenie novej digitálnej platformy slúžiacej na výmenu vizitiek, ktorá má minimálny ekologický dopad, zaručene zníži finančnú náročnosť oproti produkcií papierových vizitiek a svoju konkurencie schopnosť jednoznačne zvýši jednoduchosťou používania, inšpirujúcim dizajnom a mnohými inovatívnymi funkciami.
https://www.busyman.cz/invest/projekty/mobilni-aplikace/2136-nova-unikat...
APLIKACE NA MANAŽERING SPOLEČENSKÉ ODPOVĚDNOSTI
Cílem projektu je umožnit lidem a korporacím manažerovat si svoji společenskou odpovědnost pod jednou střechou (poměřovat index své společenské odpovědnosti s jinými, získávat zpětnou vazbu z realizovaných společensko-odpovědných akcí, vzdělávat se ve společenské odpovědnosti, mít možnost přímé komunikace s CSR odborníky, zástupci médií, reputačními a brandovými agenturami, reportovat svoji společenskou odpovědnost, archivovat společensko-odpovědné akce...).
https://www.busyman.cz/invest/projekty/marketing-media/2138-aplikace-na-...