Díky Busyman.cz jsme získali na projekt jiný úhel pohledu, a to od lidí, kteří se na start-upové scéně pohybují denně, což bylo velmi přínosné. Naučili nás přemýšlet nad materiály, které jsme prezentovali investorům, a konzultovali s námi, jakého investora vlastně hledáme. Potom už stačil jeden Angel Day a mohli jsme si vybírat z několika investorských nabídek.
Barbora Jungová a Martin Bílek
Proč jste se rozhodli pro vyhledání soukromého investora?:
Jsme 20letí studenti, kteří přišli se super myšlenkou a velkým zápalem pro věc. Externí investici jsme zvažovali od samého začátku, protože s naším kapitálem jsme sice projekt přivedli k životu, ale nemohli jsme si dovolit v realizaci pokračovat. Zvažovali jsme i crowdfungingovou kampaň, ale to nám kvůli pouze „papírovým podkladům“ úplně nedávalo smysl, tak jsme začali hledat investora.
V čem Vám Busyman pomohl v začátcích?:
Získali jsme díky němu na projekt jiný úhel pohledu, a to od lidí, kteří se na start-upové scéně pohybují denně, což bylo velmi přínosné. Naučili nás přemýšlet nad materiály, které jsme prezentovali investorům, a konzultovali s námi, jakého investora vlastně hledáme. Potom už stačil jeden Angel Day a mohli jsme si vybírat z několika investorských nabídek.
V jaké fázi byl Váš projekt, a kam jste se po investici dostali?:
Projekt jsme odstartovali, vydali první kolekci našeho oblečení a získali skvělou odezvu od naší cílové skupiny. Čerpání investice máme rozplánované v půlročním horizontu, cílem je dostat značku do povědomí lidí, zvýšit prodej a zajistit výrobu po vlastní ose.
Jaké jsou vaše další vize?:
Vydobýt si postavení na českém trhu, rozšiřovat sortiment produktů do fáze, kdy si u nás zákazník bude moct koupit celý šatník, vytvořit marketplace spojující módu s tetováním a poté vyrazit do zahraničí.
Co se Vám líbilo na spolupráci s Busyman.cz?:
Rozhodně osobní přístup a businessový rozhled. Jakuba Domitru jsme v krátkém čase začali vnímat jako parťáka, který s námi táhne za jeden provaz a je ochotný se vším pomoct/poradit. Vzal si náš projekt pod svá křídla a staral se o něj jako o vlastní. Další přidanou hodnotou bylo rozšíření sítě kontaktů po účasti na Busyman Angel Day. Tam jsme se seznámili nejen s investory, kteří do našeho projektu chtěli přímo zainvestovat, ale také s investory, kteří mají mezi českými „Angely“ jméno a kteří s námi projekt dobrovolně konzultovali, což pro nás mělo obrovský přínos. U Busymana se snaží o dosažení win-win situací v rámci investic do zalistovaných projektů, což je skvělý přístup, díky němuž stále rostou.
Busyman pohled:
Když se sejde kvalitní tým, jasná vize, energický přístup a zajímavá myšlenka, je spolupráce vždy radost. Nalézt v dnešním světě módy nový a neotřelý koncept není vůbec lehké, a autorům se to nejen podařilo, ale postavili jej na pomoci tatérům, které covid postihl a pozastavil jejich činnost. A právě ono giving-back spolu s udržitelností, eco materiály a unikátním a limitovaným designem je kombinace, která si pozornost zaslouží. Od prvního seznámení se s autory přes přípravu materiálů až po první nabídku od investora uběhly jen cca dva měsíce. Posléze se přidali další investoři se zájmem o projekt, takže autoři měli možnost vše pečlivě zvážit a vyhodnotit. Projektu moc fandíme a přejeme hodně úspěchů a spokojených klientů.