Myšlenka tohoto projektu vznikla na počátku koronavirové situace, při nucené vlně uzavírek podniků. Autor projektu si stanovil za cíl vytvořit nástroj, který by pomohl podnikům získat nové zákazníky. Žijeme ve světě, ve kterém jsou mobilní telefony nezbytnou součástí našich životů, a průměrně strávený čas na nich překračuje hranici 3 hodin denně. Reklama a marketing značně ovlivňují naše rozhodnutí a preference. Člověk je odjakživa hravý a soutěživý. Proto se autor rozhodl investovat své volné prostředky a čas na vybudování mobilní aplikace, jenž bude fungovat na základě těchto principů a nástrojů. Zákazníci si v aplikaci vybírají podniky, se kterými chtějí soutěžit o ceny. Ceny v soutěžích (vstup do fitness, poukaz do restaurace, káva zdarma, vstup na kulturní památky…) slouží jako reklamní předměty, které mají zajistit opakovanou návštěvu nebo to, že si výherce s sebou přivede platící doprovod. Aplikace funguje na bázi „zákazník si vyhledává reklamu“ nebo podnik, který ho zajímá, tudíž je daleko větší pravděpodobnost, že podnik v budoucnu navštíví.
Autor má rozsáhle zkušenosti s přímým prodejem B2B. V nadnárodní společnosti působil jako obchodní zástupce a poté jako sales manažer, vedl 8členný tým OZ. Prodej byl zaměřený na menší a střední podniky v rámci servisního pronájmu produktů. Tyto zkušenosti zúročil i v rámci tohoto projektu – postaral o získání prvních zákazníků.
Aktuálně je funkční prototyp mobilní aplikace zveřejněný v obchodech pro android a iOS. Jsou podepsány první smlouvy se zákazníky, kteří mají zájem o reklamu v aplikaci. Déle jsou zpracované veškeré obchodní podmínky, které uživatelé a zákazníci naleznou v aplikaci a na webových stránkách. Investice bude použita především na dokončení aplikace: zefektivnění operačního systému a design aplikace. Ostatní finance budou vloženy do marketingu, který je částečně zajištěn skrz naše zákazníky, plus v pozdější fázi do náboru a mzdy OZ.
Investice bude použita především na dokončení aplikace a následný vývoj. Částka 800 000 Kč poslouží ke všem zbylým výdajům včetně marketingu a prodeje. Autor nabízí 20% podíl v nově vzniklé společnosti. Po 24 měsících se počítá s hrubým ziskem 5 000 000 Kč.