V České republice existuje velká burza nákladů, jedna v Německu a další v Polsku. Tyto burzy využívá 90 % trhu, ale ještě ani jedna nepracuje s daty svých zákazníků, protože k nim často nemá přístup. U monitoru vždy musí sedět někdo, kdo tam přepravy manuálně vkládá, a na druhé straně je někdo, kdo to musí hlídat a brát, co se jim hodí, bez jakékoliv automatizace. Každá dopravní a spediční firma má své programy na administraci a logistiku (ve většině případů je to excel) a nesdílí s těmito burzami žádná data.
Autoři jdou na to z druhé strany a nejdříve firmám nabízejí software, kam budou svá data vkládat. Po dostatečném množství firem bude systém s těmito daty pracovat a automatizovat sdílenou přepravu, doporučovat ideální náklady nebo nabídne volné kapacity na kamionech.
Projekt je rozdělený do třech fází. Většina menších a středních podniků pracuje neefektivně a práci si kolikrát dablují nebo triplují, proto v této první fázi projekt pomáhá firmám optimalizovat procesy a přenést je do chytrého prostředí systému, který zjednodušuje práci dispečerům, řidičům, a především majitelům firem. Systém je stavebním kamenem pro další fáze.
V druhé se autoři soustředí na propojení, vytvoření sítě firem, které software používají. Tito uživatelé spolu budou moci komunikovat přímo v tomto prostředí, posílat objednávky a faktury, sdílet informace o přepravách a potřebné dokumenty. Když vyloučíme e-mail, zbytečné telefonáty, stahování a ukládání přeprav a dalších souborů, tak šetříme spoustu času.
Dva vedoucí společníci kombinují dva nejdůležitější obory technologického start-upu, přičemž jeden je technického zaměření (IT) a druhý tři roky pracuje v oblasti obchodu.
Mezi hlavní partnery a také první investory patří dva majitelé logistické firmy, kteří mají osm let zkušeností v přepravě.
Projekt funguje už téměř dva roky. První kolo investice bylo na otestování produktu, jestli bude přijatý trhem. Nyní je projekt ve fázi, kdy má kolem deseti zákazníků a chce růst. Druhé investiční kolo se otevírá pro další vývoj funkcí, nezbytných pro expanzi a cílení na větší firmy, posílení obchodního týmu a budování brandu.
Autoři investorovi nabízejí 20% podíl za požadovanou částku. Druhé investiční kolo otevíráme pro další vývoj funkcí, nezbytné pro expanzi, získání konkurenční výhody a cílení na větší firmy, posílení obchodního týmu a budování brandu.