Smyslem projektu je vytvořit univerzální produkt na celý život, který nahrazuje v průběhu života mnoho jednoúčelových produktů se všemi výhodami, které takové řešení nabízí, a který si zákazníci staví dle svých potřeb a představ. Produktem je stavebnice v životní velikosti a s reálným využitím pro stavbu například kolových produktů (motokáry nebo vozítka pro děti/dospělé, různé zahradní nástroje jako např. rudly, vozíky apod.) nebo konstrukčních věcí (různé regály, stoly, žebříky, houpačky, přístřešky apod.).
Smyslem projektu je nabídnout zákazníkům „ready-made řešení pro stavbu vlastních produktů“. Analogicky je to ten samý princip, jaký používá společnost Shoptet – nabídka předpřipraveného produktu, jehož finální řešení si zákazník upraví sám.
Dále je stavebnice řešená jako potenciální výuková pomůcka v rámci 2. stupně ZŠ a technických SŠ v rámci podpory polytechnického vzdělání. Tento podzáměr je pak řešen samostatně.
Autor, vystudovaný strojař, pracuje na tomto projektu 5. rokem. Konstrukce je jeho vlastní know-how vycházející z dlouholetého testování a ověřování.
Projekt je těsně před spuštěním prodeje, je dokončena předsériová stavebnice s prvními potenciálními zákazníky. Investora hledáme z důvodu pomoci financování rozjezdu prodeje a uvedení produktu na trh.
Investorovi nabízíme podíl 18 % společnosti za investici ve výši 2 150 000 Kč. Investice bude sloužit k uvedení produktu na trh. Budou za ní hlavně nakoupeny díly z první série. Dále bude sloužit pro počáteční marketingovou kampaň, tak aby se o produktu dozvědělo co nejvíc potenciálních zákazníků. Menší položkou budou platy, pořízení vozíku, auta, služby (externě marketing, nafocení produktu apod.). Poslední větší investicí je výroba vlastního stroje na výrobu profilu – tyto finance budou prozatím v záloze, předpoklad výroby stroje při většímu objemu výroby.