PLATFORMA PRO VYHODNOCENÍ EMOCÍ OBSAŽENÝCH V TEXTU PRO JEHO LEPŠÍ CÍLENÍ NA ZÁKAZNÍKY

EXPIROVÁNO
#2107

PLATFORMA PRO VYHODNOCENÍ EMOCÍ OBSAŽENÝCH V TEXTU PRO JEHO LEPŠÍ CÍLENÍ NA ZÁKAZNÍKY

We are New Business

We are located in Slovakia /  Slovakia /  Our customers are mostly B2B /  International ambitions: Ano
Our project exists already: 8 months  /  Our project is in a phase: Založená společnost  /  So far there were investments of: 260 000 CZK
Platforma, která vyhodnotí emoce ukryté v textu a umožní tak firmám tvořit lepší obsah a dosahovat svých cílů v komunikaci i při prodeji.

Tento analytický nástroj je určen pro firmy všech velikostí a zaměření. Základní funkcí je analýza jakéhokoliv textu z pohledu obsažených emocí. Aplikace navazuje na stále rostoucí oblast emočního marketingu a pomáhá firmám zpracovávat texty ke zveřejnění tak, aby ve čtenáři vyvolávali žádoucí emoční zpětnou vazbu.

V současné době roste počet firem, které si uvědomují důležitost obsahu pro komunikaci se stávajícími i potenciálními zákazníky. Obsahový marketing je jednou z nejrychleji rostoucích oblastí online marketingu. Mnoho firem začlenilo blog či magazín na své webové stránky, a ještě více jich využívá možnost spolupráce v oblasti obsahu s online publishery. Obsah, který je pro čtenáře nejen zábavný, ale také užitečný, je jednou z nejsilnějších obchodních pomůcek.

Nicméně mnoho tvůrců zápasí s otázkou, jak obsah připravit, aby ve finále vedl k vytouženému cíli – aby čtenáře přesvědčil, že právě daný výrobek či služba jsou odpovědí na jeho současnou či budoucí potřebu, a aby ve chvíli, kdy v budoucím zákazníkovi uzraje rozhodnutí o koupi, to bylo rozhodnutí ve prospěch „našeho“ výrobku či služby.

Psychologie nákupního procesu jednoznačně potvrzuje, že v konkurenčním boji mají největší šanci uspět ty značky, které si dokážou s publikem vytvořit emoční vazbu. Bez ohledu na všechny racionální argumenty – jsme a zůstáváme bytostmi, které jsou nabité emocemi a které se emocemi ve většině případů také řídí.  

Právě proto analytický systém odhaluje emoce ukryté v jakémkoliv textu a dává doporučení, jak text optimalizovat, aby se jeho poselství ještě vylepšilo.


Posledních 20 let se autoři pohybují v segmentu online médií a digitálních služeb. V minulosti pracovali na online službách pro mass market, včetně mnoha obsahových webů z oblasti zpravodajství i lifestylu. Obsah na webu vnímají jako základní kámen komunikace každé firmy, a proto se snaží v jejich systému otevřít cestu k jeho zlepšování v souladu se světovými trendy v oblasti marketingu a komunikace.


Tento typ služby vyžaduje pro své úspěšné uvedení do života jistou dobu pilotního provozu, při kterém se systémy mechanicky dále učí a zlepšují své výsledky. Fáze machine learningu dodává celému systému potřebnou přesnost a vytváří cílovou hodnotu pro koncového uživatele. Proto tým hledá investici, která jim pomůže systém dokončit do jimi preferované funkčnosti a také překlenout období „učení“. Nicméně již dnes dokáží analyzovat základní text ve slovenském jazyce a extrahovat z něj základní emoce – mají proof of concept.

V součacné době také probíhají jednání se zástupci dvou vydavatelských domů na Slovensku o integraci systému do jejich platforem na správu obsahu. Tato integrace projektu umožní nastartovat proces machine learningu na velkém množství různorodých dar a poosunout se tak významnou měrou směrem do produkční fáze projektu.


Video teaser je dostupný pouze pro Premium členy Busyman Club

Keywords / Tags

emocemarketingB2BVC

Required involvement of investor

Required help from investor

Offer for investor

Investice pro první fázi projektu bude složit k dokončení vývoje aplikace, přípravě a optimalizaci frontendu a také k pokrytí první oblasti komunikace – k rozproudění veřejné diskuze o emocích a marketingu obecně. Cílem první fáze je mít produkt pro early birds a aktivovat a integrovat do systému první partnery z oblasti online médií, kteří se stanou základem také pro službu online monitoringu emocí.

Expectation from investor

Ideálním partnerem pro náš projekt je firma, která je aktivní v oblasti médií, nebo má zkušenosti s publikováním většího množství obsahu. Může jít také o velkého zadavatele reklamy, reklamní či mediální agenturu nebo technologického hráče. 
Investment: 7 500 000 - 34 000 000 Kč  /  Expected ROI: 36 měsíců  /  Offered share: 12.00 % - 25.00 %
This investment should cover financing for circa 12 měsíců

Máte zájem podpořit tento projekt?

Líbí se vám tento projekt a máte zájem ho podpořit? Zašlete nám své kontaktní údaje, v krátké době se vám ozveme zpět za účelem bližšího seznámení s projektem a projednání dalších podrobností případné investice.

CZK

Máte zájem koinvestovat do tohoto projektu s dalšími investory?

Autor tohoto projektu je otevřen koinvesticím - tj. nemusíte složit celou částku, ale můžete se na investici podílet s dalšími investory. Vyberte počet ticketů ve výši investice, o kterou máte zájem a potvrďte. Vaše rezervace se uloží do fronty a zabookovaná částka projektu aktualizuje tak, aby ostatní investoři okamžitě viděli zbývající částku k investici.

Hodnota 1 ticketu: 500.000 Kč

Zvažujete investici do tohoto projektu?

Líbí se vám tento projekt a máte zájem ho podpořit? Zašlete nám své kontaktní údaje, v krátké době se vám ozveme zpět za účelem bližšího seznámení s projektem a projednání dalších podrobností případné investice.

Vyberte počet ticketů ve výši investice, o kterou máte zájem a potvrďte. Budeme vás kontaktovat za účelem potvrzení zájmu. Po verifikaci bude vaše přislíbená částka načtena k celkové koinvestiční částce projektu a zobrazena ostatním investorům.

Hodnota 1 ticketu: 500.000 Kč


Máte zájem podpořit tento projekt?

Líbí se vám tento projekt a máte zájem ho podpořit? Zašlete nám své kontaktní údaje, v krátké době se vám ozveme zpět za účelem bližšího seznámení s projektem a projednání dalších podrobností případné investice.

CZK

Máte zájem koinvestovat do tohoto projektu s dalšími investory?

Autor tohoto projektu je otevřen koinvesticím - tj. nemusíte složit celou částku, ale můžete se na investici podílet s dalšími investory. Vyberte počet ticketů ve výši investice, o kterou máte zájem a potvrďte. Vaše rezervace se uloží do fronty a zabookovaná částka projektu aktualizuje tak, aby ostatní investoři okamžitě viděli zbývající částku k investici.

Hodnota 1 ticketu: 500.000 Kč

Více informací k projektu


Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace.

Zákazníci
Chcete mít stoprocentní jistotu, že je váš dokument bez jediné hrubky a stylisticky správně?
Korektura
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Concept Proof
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Kvalitní produkt si zaslouží krásný kabátek na míru. Vizuální komunikace je extrémně důležitá od vizitek až po web. Jste se současným stavem vaší grafické identity spokojeni? Grafika
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Prototyp
Máte svůj projekt dostatečně právně ochráněn proti konkurenci či případnému zneužití? Máte projekt ochráněn pro expanzi do dalších zemí? Ochrana produktu
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nevíte si rady s naceněním vašich produktů či služeb? Využijte individuální konzultace s některým z našich odborníků z řad našich mentorů. Nacenění
Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace. Zákazníci
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
V rámci našich aktivit jsme napojeni na řadu silných partnerů a distribučních kanálů. Zajímala by vás možnost spolupráce v této oblasti?
Distribuce
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Víte, že vlastnická struktura může být důležitým parametrem, jestli se investor rozhodne investovat do vašeho projektu, či ne? Vlastnická struktura
Nejste si jisti jak nastavit podmínky pro vstup investora (požadovaná investice vs. podíl)? Využijte odborné konzultace. Nabídka investorovi
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán

Busyman

Do you want to be the first to hear about events and what’s new? Download our App Busyman for Android or iOS

Google Play App Store

Busyman.cz and its operators do not provide investment advisory services in the sense of Act No. 256/2004. They do not provide advice on stock and securities markets. Furthermore, neither Busyman.cz nor its operators are responsible for the content posted by advertisers themselves on the Busyman.cz website.

This portal is operated by:
Genesis Invest s.r.o.
with seat Kaprova 42/14
110 00 Praha 1 - Old Town

registered under C 175775 at the Municipal Court in Prague. Company ID: 24804185

Offices of Busyman are located on Manesova 28, Praha 2 - Vinohrady

© 2010 - 2022 Genesis Invest s.r.o.