Tento analytický nástroj je určen pro firmy všech velikostí a zaměření. Základní funkcí je analýza jakéhokoliv textu z pohledu obsažených emocí. Aplikace navazuje na stále rostoucí oblast emočního marketingu a pomáhá firmám zpracovávat texty ke zveřejnění tak, aby ve čtenáři vyvolávali žádoucí emoční zpětnou vazbu.
V současné době roste počet firem, které si uvědomují důležitost obsahu pro komunikaci se stávajícími i potenciálními zákazníky. Obsahový marketing je jednou z nejrychleji rostoucích oblastí online marketingu. Mnoho firem začlenilo blog či magazín na své webové stránky, a ještě více jich využívá možnost spolupráce v oblasti obsahu s online publishery. Obsah, který je pro čtenáře nejen zábavný, ale také užitečný, je jednou z nejsilnějších obchodních pomůcek.
Nicméně mnoho tvůrců zápasí s otázkou, jak obsah připravit, aby ve finále vedl k vytouženému cíli – aby čtenáře přesvědčil, že právě daný výrobek či služba jsou odpovědí na jeho současnou či budoucí potřebu, a aby ve chvíli, kdy v budoucím zákazníkovi uzraje rozhodnutí o koupi, to bylo rozhodnutí ve prospěch „našeho“ výrobku či služby.
Psychologie nákupního procesu jednoznačně potvrzuje, že v konkurenčním boji mají největší šanci uspět ty značky, které si dokážou s publikem vytvořit emoční vazbu. Bez ohledu na všechny racionální argumenty – jsme a zůstáváme bytostmi, které jsou nabité emocemi a které se emocemi ve většině případů také řídí.
Právě proto analytický systém odhaluje emoce ukryté v jakémkoliv textu a dává doporučení, jak text optimalizovat, aby se jeho poselství ještě vylepšilo.
Posledních 20 let se autoři pohybují v segmentu online médií a digitálních služeb. V minulosti pracovali na online službách pro mass market, včetně mnoha obsahových webů z oblasti zpravodajství i lifestylu. Obsah na webu vnímají jako základní kámen komunikace každé firmy, a proto se snaží v jejich systému otevřít cestu k jeho zlepšování v souladu se světovými trendy v oblasti marketingu a komunikace.
Tento typ služby vyžaduje pro své úspěšné uvedení do života jistou dobu pilotního provozu, při kterém se systémy mechanicky dále učí a zlepšují své výsledky. Fáze machine learningu dodává celému systému potřebnou přesnost a vytváří cílovou hodnotu pro koncového uživatele. Proto tým hledá investici, která jim pomůže systém dokončit do jimi preferované funkčnosti a také překlenout období „učení“. Nicméně již dnes dokáží analyzovat základní text ve slovenském jazyce a extrahovat z něj základní emoce – mají proof of concept.
V součacné době také probíhají jednání se zástupci dvou vydavatelských domů na Slovensku o integraci systému do jejich platforem na správu obsahu. Tato integrace projektu umožní nastartovat proces machine learningu na velkém množství různorodých dar a poosunout se tak významnou měrou směrem do produkční fáze projektu.
Investice pro první fázi projektu bude složit k dokončení vývoje aplikace, přípravě a optimalizaci frontendu a také k pokrytí první oblasti komunikace – k rozproudění veřejné diskuze o emocích a marketingu obecně. Cílem první fáze je mít produkt pro early birds a aktivovat a integrovat do systému první partnery z oblasti online médií, kteří se stanou základem také pro službu online monitoringu emocí.