Za projektem stojí zakladatel a ředitel jedné z realitních kanceláří v Praze. Přes 15 let se zabývá vzděláváním realitních agentů, automatizací (digitalizaci) práce realitních agentů a vytvářením CRM systému pro realitní agenty. Na základě signálů z trhu autor přichází s projektem moderního marketplace pro setkávání profesionálů v oblasti realit (realitních agentů, hypotečních specialistů, odhadců nemovitostí, právníků apod.) s potencionálními klienty. Je to prostředí umožňující přímé obchodování na sekundárním trhu s nemovitostmi. Zájemcům o koupi umožňuje přímou komunikaci a pomáhá při vyhledávání nemovitostí tím, že nabízí aktuální a relevantní informace v přehledné a uživatelsky přívětivé formě.
Do projektu bylo do současného stavu investováno přibližně 25.000.000 Kč. Všechny náklady byly hrazeny ze zdrojů foundera projektu.
Ročně se jen v Praze prodá cca 50.000 bytů (v celé ČR cca 220.000 bytů a domů). Průměrná cena prodávaného bytu je 3.500.000Kč. Zhruba 1/2 se prodá prostřednictvím realitních agentů. Zhruba 2/3 z toho je financováno s využitím hypotéčního úvěru. V 1/3 případů se jedná o "výměnu bydlení", kdy ten, kdo byt prodává zároveň kupuje jiný. Toto zprostředkování prodeje nemovitostí jenom v Praze tvoří tržní potenciál 3,5 miliardy Kč/ročně za prodej nemovitostí a dalších 1,2 miliardy Kč/ročně za hypotéční úvěry.
Dlouhodobou obchodní strategií je vstup na trh v USA a to v momentě dosažení a ověření konverzního poměru, který je tvořen počtem realizovaných transakcí k počtu registrovaných profesionálů a koncových uživatelů. Předpokládaný časový plán je 3 - 5 let.