Jedná se o technologický spin-off projekt největšího online distributora reklamního zboží na českém trhu s obratem téměř 100 mil Kč. Koncept projektu vychází z dlouholeté praxe a zkušeností - 15 let v roli distributora na českém trhu, šest let na DE/AT trhu, dva roky na SK trhu a čtyři roky přímého importu z Asie. Roky nakupování zboží od českých i EU dodavatelů včetně vlastního importu odhalily mnoho slabin, nízké produktivity práce a plýtvání času lidí v tomto oboru.
Převážná většina výrobců i distributorů reklamního zboží nemá pokročilé IT znalosti ani dostatek prostředků investovat do vývoje náročného a nákladného SW řešení, které by umožnilo skutečně digitalizovat pracovní procesy (jedním z nejpalčivějších problémů je řešení a schvalování potisku). Na trhu také neexistuje předpřipravená e-shop platforma, která by bez velkých investic do vývoje dokázala kvalitně prezentovat reklamní zboží, možnosti potisku a umožňovala kalkulovat a objednávat reklamní zboží včetně potisku skutečně online.
Celý koncept a byznys model projektu je postaven na realizaci těchto nákladných investic do výzkumu a vývoje specializovaných SW nástrojů a služeb. Vyvinuté služby jsou následně poskytovány formou SaaS (Software as Service) pro desítky tisíc B2B subjektů z celé EU. Firmy z oboru získají velmi pokročilá SW řešení za zlomek reálné ceny a bez potřeby IT znalostí.
V projektu bylo zakladatelem ke konci roku 2018 proinvestováno celkem 12,5 mil. Kč. Na konci února byl úspěšně dojednán vstup prvního externího investora s celkovou investicí ve výši 12mil Kč. Interní výzkum a vývoj vizualizačních technologií probíhá již od prvního kvartálu 2017. Na projektu nyní pracuje více jak 12 IT specialistů a programátorů. Projekt má zajištěn přístup ke kapacitě až 45 programátorů pro budoucí zrychlení vývoje. Interní tým mimo IT tvoří nyní 5 lidí.