Vyrábíme a prodáváme unikátní produkty zaměřené na problematickou pleť, konkrétně na akné. Jsme na trhu už 6. rokem a jako jediní máme stovky pozitivních recenzí. Máme jedinečné know-how (recepturu), díky kterému dokážeme zákazníkům opravdu pomoci proti akné a zároveň jim tak zvednout jejich seběvědomí. Díky našemu přístupu a know-how tak získáváme jako jediní tolik pozitivních veřejných recenzí.
Autor pracuje jako UX/UI Designer pro korporace na návrhu portálů a mobilních aplikací jako ČSOB Leasing, ČEZ, E.ON, aplikace MojePPL a nebo aplikaci Škoda Connect Lite. Za dobu 6 let (od roku 2017) sbíral informace o problematické pleti, setkával se s dermatology a kožními lékaři a byl v denním kontaktu se zákazníky. Zjišťoval nedostatky, hledal nápady na vylepšení.
Aktuálně jsme ve fázi kdy máme stálé základny zákazníků se 100–200 objednávkami měsíčně a neustále oslovujeme další potenciální zákazníky pomocí online reklam na Googlu či Facebooku. Připravujeme mobilní aplikaci (nyní ve stavu grafických návrhů), která bude moci sbírat od zákazníků pokrok v péči o pleť (fotky před/po), motivovat je a být jim oporou/pomocí během celé doby používání produktů. Současný stav je čistě osobní prací autora, bez profesionálního MKT a B2B, tedy s významným prostorem pro rychlý růst.
Vše od kompletní výroby přes vlastní balení a expedici probíhá v naší rodinné firmě. Dodavatel našich produktů dodržuje všechny postupy, výrobní procesy a hlídá aktuálnost látek a legislativy. Není problém přesunout výrobu kamkoliv jinam, důležitá je pro nás důvěra a kvalita. Jako zastánci přístupu „ať si nás klidně zkopírují, bude jim trvat roky, než se jim to povede, zatímco my už budeme mílovými kroky před nimi s vybudovanou stabilní základnu, kterou nepůjde porazit“ plánujeme mít některé produkty zčásti chráněné užitným vzorem. Všechny naše produkty jsou schválené a dermatologicky otestované. Komunikujeme skrze sociální sítě – a i díky tomu máme na trhu tolik pozitivních ohlasů a recenzí.
Proč hledáme? Chceme se našemu podnikání věnovat na 100 %, pozvednout ho o několik úrovní výše, zviditelnit produkty, navázat B2B spolupráce, stabilizovat cash-flow a expandovat na další trhy. Z důvodu absence většího zapojení do marketingu (reklam) jsme v Q4/2022 zaznamenali propad oproti Q4/2021. Způsobil to nedostatek financí i času se firmě věnovat, a to již nechceme dopustit. Jako investora hledáme „parťáka“, který by nám měl krom financí přinést také zkušenosti, tipy a rady, ať už pro marketing, B2B sektor či expanzi na další trhy.
Získaná investice bude sloužit ke stabilizaci cash-flow, vytvoření marketingu a přesného cílení reklam, vylepšení stávajícího řešení (produkty, obaly, rozvoj dalších produktů), možnosti 100% zapojení ownerů a přípravě na rok 2024 pro expanzi na SK trh a následně do dalších zemí (Evropy, USA a Asie).