Pokud vám standardizované pivo z velkovýroby chutná nezajímavě, zkuste Pivní zásilku. Její zakladatel Marek Badík si vytyčil ambiciózní cíl – chce zvýšit veřejné povědomí o místní pivní produkci s bohatou historií a vytvořit kolem ní živou komunitu fanoušků. Mini a mikro pivovary přitom dnes zažívají nevídaný rozmach, a tak je skutečně z čeho vybírat.
Marek Badík říká: „Protože jsem velkým milovníkem piva a preferuji menší lokální pivovary, rozhodnutí bylo jasné: založím službu, která bude na pravidelné bázi doručovat skvělá piva až do domu, jejimž hlavním cílem se stane pivní osvěta. Chci tak lidem v ČR ukázat, že pivo není jen o velkých značkách.“
Jedinečnost služby spočívá, že v tom, že zákazník bez jakéhokoliv úsilí obdrží až do domu unikátní mix lahodných piv, některé z nich mohou být dostupná pouze v daném pivovaru či městě. „Piva vybíráme pečlivě, jak v pohledu pivovarů, tak z pohledu pestrosti různých pivních stylů.“ Dodává Marek. „ Již se blížíme k představení piv za 50 českých minipivovarů a to nejsme na trhu ani ¾ roku. Díky Pivní Zásilce lze vskutku poznat a ochutnat to, co naše minipivovary nabízí.“
Pokud se chcete stát členem prvního jedinečného pivního klubu v ČR, zvolte si délku svého předplatného (3, 6 nebo 12 měsíců). Pak první týden v měsíci obdržíte zásilku s 8 pivy. Ty Marek vybírá se svým kamarádem. Snaží se vždy o co největší různorodost obsahu balíčku a jeho obsah zveřejní až v první den daného měsíce, aby zachovali moment překvapení.
Pivní zásilce držíme palce, aby se jí úspěšně dařilo pomáhat rozvoji trhu piv z rukodělných pivovarů a pivního vlastenectví.