Zasílání vánočních přání může míti marketingový význam.

Zasílání vánočních přání může míti marketingový význam.

Projevte zájem o spolupráci v podnikání prostřednictvím novoročního přání. Je to nenásilná cesta k upevnění nebo znovunavázání obchodních vztahů.

, country manager společnosti ExpressPrint.cz.

Pokud jste přání ještě neodeslali, měli byste tak učinit v nejbližších hodinách. Nejpozději by přání mělo dorazit v úterý 23. prosince v dopoledních hodinách. Jen tak budete mít jistotu, že se dostane k adresátovi včas.

Firemní vánoční pozdravy se standardně posílají klientům, dodavatelům či kolegům. Nezapomeňte ale na potencionální klienty, kterým chcete zůstat na očích pro budoucí spolupráci. Příjemné připomenutí může navázání spolupráce urychlit, radí na serveru Expressprint.cz odborník na etiketu Ladislav Špaček. Přání ale musí být vhodně sestavené, nemělo by se proměnit v reklamní sdělení. Pokud firma trvá na tom, že chce jeho prostřednictvím i informovat o novém produktu nebo službě, mělo by to být pojato s náležitým vtipem. V takovém případě je nutné předem počítat s tím, kdo bude příjemcem přání. Firemní novoroční přání se od osobního liší a mělo by být spíše neutrální. Naopak je na firemním přání možné zvýraznit logo. To může klidně zabrat až 75 % plochy přání za předpokladu, že bude ozvláštněno vánoční nebo novoroční tématikou. Pamatujte, že logo, na které sněží, možná může působit nudně a prvoplánovitě, ale vánoční klasikou ještě nikdo nikdy nic nezkazil.

Využijte proto i zcela obyčejných přání a jejich obměn:

  • Vážení obchodní přátelé, děkujeme za spolupráci v roce 2014, přejeme hezké Vánoce a do nového roku 2015 hodně zdraví, štěstí a pracovních úspěchů.
  • K přání příjemného prožití vánočních svátků a mnoha úspěchů v novém roce 2015 připojujeme poděkování za Vaši důvěru a dobrou spolupráci.
  • Děkujeme Vám za projevenou důvěru v uplynulém roce a do nového roku 2015 Vám přejeme hodně zdraví, štěstí, osobních i pracovních úspěchů. Zároveň se těšíme na další spolupráci.