Projekty

Vašemu výběru odpovídá 61 projektů
  • 1960
    Realizováno

    MODERNÍ SYSTÉM PROPOJUJÍCÍ DIVADLA S NÁVŠTĚVNÍKY

    1 000 000 CZK - 1 250 000 CZK

    Každý jistě známe v našem okolí řadu lidí, kteří rádi chodí do divadel. Často a rádi objevují nová představení i divadla. Vedle toho často slýcháme, jak je pro divadlo těžké najít své diváky. Bohužel trh divadel zůstal svým vývojem v 90. letech minulého století a proto divákům nezbývá nic jiného, než složitě hledat stránky divadel na Googlu a divadlům nezbývá než doufat, že je diváci najdou. Toto chce autor změnit.

    Cílem projektu je udělat z divadla běžnou součást života lidí — podobně jako je tomu u kina. A jak se toho docílí? Divákům bude poskytnut nástroj, jak být kultuře mnohem blíž než to kdy bylo možné. Jak ji mít ve své kapse. Nástroj, který jim umožní snadno vyhledávat mezi představeními divadel v jejich městě, sdílet se svými kamarády doporučení a pozvánky na představení a jednoduše — jedním kliknutím — nakupovat vstupenky. To je tento projekt, budoucnost spojení diváků a divadel.

    Do projektu se v následujících měsících chystá investice okolo 250 000 Kč z vlastních zdrojů autora. Jeho přípravou se zabývá aktivně tým lidí již 3 měsíce. Od potenciálního investora očekávají finanční zázemí, které jim umožní lépe pracovat na tom, aby celý systém fungoval po technické stránce, ale primárně hledají do projektu strategického partnera. Hlavní vizí a záměrem je něco, co má ambici změnit daný tržní segment — a to nejenom v ČR. Aby tohoto dosáhli, potřebují na své straně partnera, který pomůže s nastavením procesů, managementu, plánováním a následnou expanzí na zahraniční trhy.

    V současné době se již komunikuje s prvními divadly, aby celý systém byl zhotoven maximálně efektivně a na základě praktických zkušeností.

  • 1902
    Realizováno

    PÁNSKÉ SVETRY S ORIGINÁLNÍM DESIGNEM PROPOJENÉ V MODERNÍ ONLINE PLATFORMĚ

    710 000 CZK

    Projekt spojuje designery a zákazníky, kteří se rádi odliší originálním a kvalitním pleteným svetrem. Tyto designy jsou všechny individuální a jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů.
     
    Autor do projektu již investoval cca 60 000 Kč a cca
    2 roky práce. Během září až listopadu 2016 investuje dalších cca 150 000 Kč. Tyto finance byly využity
    na přípravu, první prototypy a nastavení obchodních systémů.
     
    Autor hledá partnera, se kterým by byl schopen pokrýt výrobu více svetrů a designů najednou, a který mu pomůže s efektivnějším vstupem na trh včetně rychlé expanze. Investice má být využita na výrobu více designů a svetrů, tvorbu webu a podporu marketingových aktivit.

  • 1900
    Realizováno

    NEJVĚTŠÍ ONLINE PLATFORMA NA DORUČOVÁNÍ RŮŽÍ V PRAZE A STŘEDNÍCH ČECHÁCH

    450 000 CZK

    Jedná se o jednu z největších online firem v Praze a ve středních Čechách zaměřující se na prodej růží a dárkových předmětů a jejich rozvoz klientům na zakázku. Projekt se spojil s konkurenční platformou a oba projekty jsou tak nyní pod jednou správou a v současné chvíli disponují základnou 80 tisíc fanoušků na Facebooku.

  • 1866
    Realizováno

    LETECKÉ FILMOVÉ A FOTOGRAFICKÉ PRÁCE PRO FILMOVÝ A REKLAMNÍ PRŮMYSL

    840 000 CZK

    Cílem projektu je vytvořit novou společnost specializující se na filmové letecké práce s postupným rozvojem až ke kompletní gripové činnosti. Autoři projektu mají již dvouletou praxi v oboru, kde pořizovali letecké snímky například pro FIA, Dakar, EY, KPMG, Pentu a Hlavní město Prahu.

    Autoři mají vazby na filmovou a reklamní tvorbu zde v Čechách, díky čemuž jsou schopni téměř okamžitě danou technologii zapojit a začít fakturovat. Zatím zde na trhu chybí silný poskytovatel leteckých prací pro filmové a reklamní projekty. Cílem autorů je tuto díru na trhu vyplnit a být špičkou v ČR v této oblasti. Reklamní a filmové natáčení obecně jsou nejvíce rentabilní odvětví audio-vizuální tvorby.

    Společnost se liší především svými ambicemi na trhu a tendencí expandovat do zahraničí, a to nejen na poli leteckých prací, ale na poli gripu pro film a reklamu celkově, takže se očekává a plánuje expanze společnosti skrze nové technologie a služby pro klienty.

  • 1852
    Realizováno

    Výroba a distribuce antického nápoje

    550 000 CZK

    Autoři vyvinuli a vyrobili zcela unikátní nealkoholický nesycený nápoj. Tento nápoj stojí na zcela novém konceptu, který kombinuje spolehlivé dodání energie a zdravý životní styl.

    Unikátnost nápoje tvoří prostor pro vybudování značky, která bude symbolem úspěchu, luxusu a seberealizace. Tato značka má za cíl obsadit silné místo na globálním trhu.

    Primární cílovou skupinou budou lidé, kteří chtějí každý den podávat nejefektivnější výkon a chtějí dokázat svou individualitu a vysoký životní standard.

  • 1837
    Realizováno

    Projekt zaměřený na P2P lending – půjčování/investování peněz mezi lidmi, FO a PO formou aukce půjček

    1 000 000 CZK

    Jedná se o projekt sloužící lidem i firmám k půjčení či investování fin. prostředků mezi sebou prostřednictvím aukce půjček. Žadatelům přináší ojedinělou možnost nastavit si vlastní podmínky úvěru dle svých možností splácet, doložit a zajistit úvěr. Investorům zase příležitost nadstandardního zhodnocení investovaných prostředků s přijatelnou mírou rizika. Uživatelům je zajištěn plný servis od A do Z.

    Projekt již běží, má licenci ČNB, zainvestováno cca 1 200 000 Kč.

  • 1828
    Realizováno

    Doručování kytic a dárkových předmětů dle individuálních parametrů

    300 000 CZK

    Projekt vznikl v říjnu 2014 a ihned od svého uvedení si získal obrovskou popularitu (vyjádřenou zejména na FB aktuálním počtem 19 tisíc fanoušků a počtem objednávek, které dosahují desítkových položek za den!). Vzhledem k nízkému budgetu, s kterým autoři od začátku disponovali, se projekt rozjížděl pomaleji, než bylo v jeho možnostech, avšak I tak se podařilo během pouhého roku rozšířit do celé České Republiky. V každém městě nad 10 tis. Obyvatel projekt funguje na bázi externích partnerů, kteří objednávky zajišťují.

  • 1826
    Realizováno

    Nezávislý internetový portál pro klienty a poradce

    2 400 000 CZK

    Jedná se o nezávislý internetový portál, který přináší novou službu jak pro klienty, tak pro finanční poradce a realitní makléře.

    Cílem projektu je pomoci klientům při rozhodování mezi jednotlivými finančními produkty, nebo při výběru či prodeji nemovitostí, a to z pohodlí domova.

    Za projektem stojí dva autoři, kteří do něj zainvestovali již cca 600 000 Kč.

    Mediální osobou našeho projektu je pan Libor Bouček, který je hlasem maskota v průvodních videospotech u podstránek.

  • 1817
    Realizováno

    Portál zaměřený na hodnocení a vyhledávání školek

    500 000 CZK

    Webové stránky založila v červnu roku 2013 maminka z Ostravy, společně se svým manželem. Projekt byl založen během její mateřské dovolené jako neziskový s myšlenkou, že jde o „srdcařský projekt od rodičů pro rodiče, od maminky pro maminky”. Autoři projektu se chtěli ziskové stránce webu začít věnovat až po dokončení všech jeho úprav, doplnění všech databází a jednotlivých sekcí webu. Nyní je ale projekt ve fázi, kdy již autoři nemají na další rozvoj projektu finanční prostředky ani časovou kapacitu. Jejich cílem je proto projekt buďto prodat, nebo najít investora, který by do rozvoje projektu vložil potřebné finanční prostředky

    Projekt získal několik ocenění, eviduje přes 7000 školek a zařízení a rodiče skrze něj udělili přes 4 000 recenzí. Měsíční návštěvnost je 8-12 000 uživatelů.

  • 1813
    Realizováno

    Virtuální zrcadlo pro e-commerce se zaměřením na fashion a beauty

    3 000 000 CZK

    VIRTOOAL je technologie virtuálního zrcadla pro eshopy, která funguje multiplatformově a s každým druhým e-shopem. Přináší možnost vyzkoušet si produkt před koupí na vlastnní fotce ještě před zakoupením zboží, a to v duchu motta "Nejdřív zkus, potom kup!" Snižuje se tím počet reklamací a zvyšuje konverze. Nahrazuje funkci zkušebních kabinek, poslední výhodu kamenných prodejen oproti e-commerci.

    Do projektu, primárně do vývoje, autoři vložili několik miliónů korun primárně do vývoje, obrat již překročil 28 miliónů Kč. Stojí za ním 7 let vývoje. Nyní se projekt posunul do nové fáze, která se vyvíjela poslední 2 roky, se zaměřením na ecommerce.

Stránky