Představujeme vám druhé investiční kolo startupu, který již získal investici skrze Busyman a nyní po vybudování technologie a jejím ověření, hledá investici pro vstup na trh a růst klientely.
Více než 60 % Gen Z a mileniálů potřebuje pravidelnou pomoc od psychologa. Tu si však většina nemůže dovolit nebo jim často nevyhovuje tradiční systém konzultací. Projekt vytvořil model založený na měsíčním subscription. Klient zaplatí nižší stovky korun za možnost si, v rámci aplikace, denně dopisovat s psychologem (reagujícím nejméně 1x denně) a získá jednu měsíční online konzultaci. Klient tak bude v denním kontaktu s psychologem s možností online videokonzultace za cenu nižší než stojí jediná klasická konzultace.
Autor projektu, Tomáš, má zkušenosti s projektovým řízením cloud computingových projektů, finanční analýzou firem a investičním managementem ve společnostech Commerzbank a WOOD & Company. V poslední době často komentuje v médiích dění na technologických trzích.
Adam realizoval desítky webových stránek (grafický návrh, backend i frontend) a vytvořil dvě úspěšné české mobilní hry s celkovým počtem téměř 300 tisíc stažení. Umí programovat v jazycích PHP, Lua, SQL a ovládá také HTML a CSS. Pracuje také s Photoshopem a Figmou. V posledních letech se zabývá návrhem webových platforem s důrazem na jejich maximální zabezpečení.
Petr je expert na online marketing. Vybudoval velmi úspěšné firmy. Dvě, které buduje nyní, mají meziroční růst 700+ %. Do projektu vstupuje jako strategický investor a poskytne kromě seniorního dohledu nad exekutivou a směřováním projektu i kompletní marketingové služby, zázemí v prostorách jeho firem a zaměstnance (SEO, PPC, UX specialisté). Stejně tak přináší i kontakty na lékaře a nové monetizační přístupy.
Startup spustil provoz v prosinci 2022 a od té doby má přes 1200 registrací a přes 500 proběhlých sezení u psychologa. V současné době spojuje psychology a jejich klienty přes model "marketplace", kdy si psycholog vytvoří účet, vypíše si termíny a nabízí online konzultace. Platformě pak odvádí 20% poplatek za realizovaná sezení. Sama platforma mu automaticky vytváří statistiky, kalendář, podklady pro účetnictví a vyřizuje cash-flow.
Projekt chce přejít na systém měsíčního subscription, kdy si mohou klienti s psychologem každý den dopisovat za 490 Kč/měsíc (plánovaně), případně si mohou upgradovat za 1290 Kč/měsíc a získají k tomu jednu 30 minutovou konzultaci s psychologem měsíčně. Průměrná tržní cena jediné konzultace je přitom v současné době 1.000 Kč, proto si ji většina klientů nemůže dovolit.
Projekt tak reaguje na problém současného trhu, kdy je psycholog pro lidi z Gen Z cenově nedostupný. Tato generace podle statistik psychologickou pomoc potřebuje nejvíce. Nový model tohoto projektu zajistí více služeb za méně peněz oproti jediné klasické konzultaci.
Do projektu strategicky vstupuje v rámci tohoto investičního kola Petr. Projektu poskytne seniorní dohled, marketingovou expertízu a vlastní zaměstnance. Tím zásadně sníží náklady na akvizici zákazníků a dohlédne na kvalitu produktu.
Hledáme ekvitního finančního investora (tedy vstup za přímý podíl v projektu). Investice bude realizována kombinací nákupu podílu skrze základní kapitál a příplatku mimo něj.