Jedná se o deskovou hru Galaxy War, jejíž součástí pro zákazníka bude připravena flash verze hry a je pravděpodobné že zákazník bude moci získat i mobilní verzi této hry. Desková hra samotná se nese v duchu známých konceptů her Ages Of Empires, Panzer General a podobných. Tyto známé koncepty zaznamenávají úspěch na poli počítačových her po celém světě a je na čase tento druh hraní převést do deskové podoby.
Základní koncept hry: Hra je určena pro 2-6 hráčů od osmi let. V základní podobě hry bude mít zákazník možnost vybrat si ze šesti civilizací. Každá se svojí vlastní kulturou, technologií ,jednotkami, výhodami a zápory. Úkolem hráče bude rozvíjet svojí planetu, těžit suroviny, vyvíjet svojí planetu v epochách , vyrábět jednotky a těmi pak se pokusit dobýt celý vesmír. Systém hry je vytvořen tak aby bylo na hráči zda se rozhodne investovat zdroje do vývoje své planety a tím získání rychlejšího přístupu k novým technologiím a nebo se pokusil rychle kolonizovat ostatní planety. Na druhou stranu bude musit reagovat na hru svého protihráče. Zajímavostí je postup v epochách. Tím hráč získá možnost stavby nových budov , otevře se mu možnost výroby nových jednotek nebo výzkumu technologií. Technologie budou důležité jak pro případné vylepšení těžby surovin, rychlosti lodí nebo jejich zbraní. Stejně důležité jako starání se o svoji planetu bude průzkum a kolonizace vesmíru. Zde je několik planet které můžou přinést zisk jak v těžbě surovin tak výzkumu nových technologií. Tím přicházejí na řadu jednotky. Každá civilizace má svoje unikátní jednotky které se dělí do dvou základních skupin. Útočné a obrané. Zde jsou zastoupeny jak malé lodě pro průzkum tak velké bitevní lodě. Ve své třídě je pak vždy zastoupeno více druhů , každá s nějakou speciální vlastností nebo možnostmi. Hlavní důraz při vývoji hry jsem věnoval tomu aby protihráči až do přímého kontaktu nevěděli co ten druhý vyrobil. Tím je hra opravdu zajímavá a hráče to nutí uvažovat jak investuje svoje suroviny a co si koupí. Samotné lodě je možné vylepšovat výzkumem technologií, nákupem zbraní nebo štítů a tím zlepšit její vlastnosti. I postup v epoše přinese určité zlepšení jejích vlastností. O tom jaké možnosti jednotka má hráč vidí na své kartě. Každá má svojí. Tam jsou jednoduše uvedeny její základní specifika jako útočné možnosti, obrané a technologické předpoklady. (jednotek bude odhadem přes 100 druhů!) Soubojový systém je vytvořen tak aby nebyl příliš složitý, ale na druhou stranu hodně zajímavý.
Odhadovaná doba realizace projektu: do 4 měsíců
Konkurenční výhody projektu: zajímavá tématika, systém hraní, flash a mobilní verze hry
Pro jednoho investora varianta : - investice 600 - 800 000 kč. Zde bych nabídl podíl na společnosti a zisku, přičemž by investor získal i další procenta z přídavků na hře. V průběhu dalších tří měsíců po začátku prodeje plánuji ke hře přidávat přídavky (jako nové hrací panely, jednotky, budovy) které se budou prodávat samostatně. Samozřejmostí je i podíl na zisku z prodeje flash a mobilní verze hry.
Pro více investorů s možností vložení nižšího kapitálu: - investice 200-400 000 kč. Zde nabízím podíl na zisku z prodeje a hledám 2 až 3 menší investory.
Návratnost investice: nejpozději do 6ti měsíců od začátku prodeje.
Hotovy jsou již pravidla i systém hry. Placení jednotek, soubojový systém, stavba základny. Grafickou podobu má základní deska, planety, jednotky. Nyní ale pracuji na přesné podobě jednotek (detailů karet), scénáři a informacím k jednotlivým planetám a jednotkám. A připravuji betatest. Jednám o vývoji flash a mobilní vezi hry. Celá hra je připravena z 80 procent. Hru po provedení betatestu mám v plánu nejdříve v odlehčené verzi publikovat v časopise ABC(tato varianta jen při nižším kapitálu) a poté i na zahraničních trzích.