Výroba a průmysl

Výroba a průmysl

Vašemu výběru odpovídá 13 projektů
  • 1981
    Aktivní

    DŘEVĚNÉ HODINKY A DOPLŇKY ZE DŘEVA

    4 000 000 CZK - 5 000 000 CZK

    Jedná se o 100% českou značku, která se zabývá výrobou a prodejem dřevěných hodinek a módních doplňků z exotických i domácích dřevin. Byla první na trhu v ČR, v současné době je jedním z jejich leaderů a má ambice na silnou expanzi. Společnost má nyní roční obraty ve výši cca 5M Kč.

    Autor projekt spustil ze svých vlastních prostředků a do dnešního dne téměř veškeré zisky zpětně reinvestuje do rozvoje společnosti. Prvotní investice byla v řádech statisíců.
     
    Majitel společnosti hledá investora, který mu pomůže zvýšit povědomí o značce, udržet si silnou pozici na trhu a plně využít vlastního potenciálu a potenciálu trhu k dalšímu růstu.

  • 1980
    Aktivní

    ČASOVÉ SCHRÁNKY – UCHOVEJTE VZKAZ A VZPOMÍNKU PRO BUDOUCÍ GENERACE

    1 700 000 CZK

    Autor vyvinul časovou schránku, pouzdro, do které člověk, obec, škola nebo jakákoliv jiná instituce uloží to, co chce, aby se o nich v budoucnu někdo dozvěděl. Projekt s sebou nese velmi zajímavou myšlenku, která byla mezi lidmi průběžně i historicky realizována. Doposud není na trhu produkt, který by umožnil komukoliv, ať již městům či obyčejným lidem, kteří chtějí uchovat památku na svou generaci, toto realizovat.

    Do projektu byly prozatím investovány nižší desítky tisíc, prodaly se první testovací kusy a jsou ambice z projektu udělat pevnou expandující službu.

    Hledá se vhodný partner/investor, který umožní autorům věnovat se projektu naplno, a zároveň aby pomohl se strategiemi aktivního obchodu.

    Autoři věří, že dokáží zaujmout zajímavým výrobkem spojeným se zajímavými příběhy.

  • 1978
    Aktivní

    PRODEJ TECHNOLOGIE SPORTOVNÍ VESTY PRO ŘADU SPORTŮ

    450 000 CZK

    Cílem projektu bylo vytvořit sportovní vestu vhodnou na kolo, běh, in-line apod. tak, aby si sportovec nemusel s sebou brát žádné další tašky, batohy, přídavné kapsy, reflexní vesty atd. To se podařilo a vyvinutý produkt je nyní na prodej.
     
    Autor se věnuje svému byznysu a nemá prostor a kapacity se tomuto produktu věnovat tak, aby se využil jeho silný potenciál. Proto chce kompletní projekt včetně veškerých kontaktů, střihů a plánů předat novému majiteli.

    Autor při vývoji využil své zkušenosti v oblasti zakázkové a speciální výroby oblečení na míru a moderních technologií + poznatků z praxe.
     
    Do této chvíle bylo do projektu investováno bezmála 400 000 Kč a téměř rok vývoje (střihy, vhodný materiál, testování atp.).

    Autor slevil z původně zamýšlené ceny a nyní hledá investora, který projekt převezme za vývojové náklady bez zohlednění času a dalších parametrů.

  • 1972
    Aktivní

    STOLNÍ HRY JAK JE NEZNÁTE OBJEVTE JEJICH SKRYTÝ POTENCIÁL

    1 500 000 CZK - 24 700 000 CZK

    „Milujeme stolní deskové a karetní hry. Věnujeme se jim a v našem životě mají nezastupitelné místo. A právě tato vášeň pro radost, kterou zažíváme při hraní a tvorbě her nás přivedla k současnému projektu.
    Zjistili jsme, že stolní deskové a karetní hry mají obrovský byznysový potenciál. Zároveň však nad rámec klasického pojetí je prostor pro jejich využití ještě markantnější. Obchodní příležitost, kterou to s sebou přináší, je na trhu naprosto nepovšimnuta, z čehož lze významně profitovat.
    Našli jsme nevyužitý prostor na trhu, který je pro firmy a společnosti stále důležitější a dynamicky roste, a kde je místo pro využití stolních deskových a karetních her vskutku enormní.
    O čem, že to mluvíme? O segmentu budování značky, brandingu, cross-sellingu, reklamy a dlouhodobého marketingu.“
    Základní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi a ideálně i chlupatým rodinným mazlíčkem. Následovaní korporátními či firemními klienty za účelem dlouhodobého budování a propagace značky (brandu). Dlouhodobě zajímavou skupinu zákazníků tvoří neziskové organizace se svými sponzory. Odrazovým můstkem pak jsou herní distributoři.

    Celkově byly do projektu investovány čtyři roky. Na plný úvazek se mu autoři věnují od jara 2015. Celkem bylo investováno přes 6 milionů korun.

    Investice slouží k produkci zboží a následné iniciaci cílových trhů. K urychlení vstupu na klíčové trhy, jde o trhy Spojených států, Austrálie, EU, Japonska a Číny.
    Dále investice umožňuje rozšířit aktuální portfolio exkluzivních her a přípravu dodatečných merchandisingových bonusů a rozšíření.

  • 1966
    Aktivní

    ZAVEDENÁ MODERNÍ SEZNAMKA NA KLUBOVÉ BÁZI PRO NEZADANÉ

    2 000 000 CZK - 3 000 000 CZK

    Jedná se o uzavřený “life-stylový klub” pouze pro nezadané s neomezenou kapacitou a neomezenou pestrostí zábavy. Členství je placené a exkluzivní - členem se můžete stát pouze na pozvání od jiného člena či ambasadora. Projekt nespočívá v seznamování, ale v produkování originálních volnočasových aktivit od profesionálně připravených stylových párty, přes různé zájmové aktivity, přednášky, workshopy až po gastroturistiku nebo cestovatelské aktivity.
     
    Do projektu bylo investováno 1,3 mil. Kč (bez započítání práce zakladatelů). V letošním roce se uskutečnilo více než 30 akcí pro 500 lidí. Tím se ověřil celý koncept a vylepšilo fungování i další vývoj.
     
    Se vstupem investora do projektu bude možné dokončit webovou i mobilní aplikaci, která je zcela zásadní pro komunikaci mezi členy, investovat je třeba do marketingu a růstu.

  • 1959
    Aktivní

    EXPANZE SPOLEČNOSTI VYRÁBĚJÍCÍ ZDRAVÉ SNÍDANĚ

    1 300 000 CZK - 2 450 000 CZK

    Projekt vznikl v roce 2012 a zabývá se výrobou vlastních produktů charakteru doplňků stravy a potravin, které neobsahují lepek. Potravinových doplňků bylo od roku 2012 prodáno více než 1 mil. ks. Na konci roku 2015 byl k funkčnímu programu hubnutí vyvinut produkt, který byl následně uveden na trh. Původní záměr počítal s tím, že produkce tohoto produktu bude na hranici cca 10000 ks/měsíc. V současné době produkce překračuje ve špičkách 250.000 ks měsíčně a neklesá pod 100.000 měsíčně. Dále jsou připraveny další produkty na zakázku a v blízkých měsících dosáhne produkce cca 750.000 ks měsíčně. Již nyní se produkty dodávají na deset zahraničních trhů a o dalších se velmi aktivně jedná.
     
    Projekt se zaměřuje na propagaci a prodej produktů, jejichž užívání, či konzumace, má pozitivní vliv na snižování hmotnosti lidského těla, nebo na kvalitu potravin, které z výrobních kapacit pocházejí. Myšlenka má s ohledem na v podstatě neexistující konkurenční prostředí globální potenciál. „Toto lze doložit např. dotazem zaměstnance společnosti, která v kooperaci mele komponenty pro nový výrobek „ZDRAVÁ polévka“, který se dotazoval, proč do rajčatové polévky dáváme sušená rajčata a ne nějaké chemické náhrady, či aromata, která by nahradila kvalitní suroviny.“
     
    Do projektu bylo vloženo přes 7 mil. Kč. Výrazný progres zaznamenal od ledna 2016, kdy rapidně narostly tržby. Projekt se velmi dynamicky vyvíjí rok a půl. Do tohoto roku značka vykazuje stabilní prodejní výsledky na poli potravinových doplňků.
     
    Projekt extrémně rychle expanduje jak na tuzemském, tak na zahraničních trzích. Investora je zde potřeba pro získání finanční stability celého projektu. Existují další produkty, které s ohledem na nedostatek času a finančních prostředků v tomto okamžiku nejsou vyráběny. Tyto produkty mají podobný prodejní potenciál jako výrobky, které již jsou prodávány.

  • 1954
    Aktivní

    MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ PRO REGENERACI POUŽITÉHO PRŮMYSLOVÉHO OLEJE

    2 000 000 CZK - 10 000 000 CZK

    Opotřebené oleje jsou odpadní surovinou a patří mezi „nebezpečný odpad“. Ve větším množství (cca od 0,5t) se vykupují jako druhotná surovina a díky velmi nízké ceně (podle znečištění 1-3 Kč/l) jsou určeny již jen jako „energetické“ oleje převážně ke spalování (hutní průmysl, cementárny, lokální kotle).

    Spalování je ale velmi neefektivní způsob využití této suroviny, protože použité oleje lze opakovaně „regenerovat“ a mohou tak opětovně sloužit svému určení. Běžně užívanou technologií regenerace je rafinace v rafinérii, což je energeticky velmi náročný a nákladný proces.

    Mobilní regenerační stanice (viz. úvodní obrázek) oproti současným provozům v sobě kombinuje hned 2 zásadní konkurenční výhody a to výrazně nižší energetickou náročnost a díky homologaci jako mobilní zařízení i sníženou legislativní zátěž pro zahájení provozu.

    Zařízení je vyvinuto, sestrojeno a již nějaký čas pracuje(investice cca 25M Kč). Lze jej přemístit ve dvou 40ti-stopých kontejnerech a během několika dní postavit prakticky kdekoli.

    Hledá se partner pro další rozvoj technologie či lze řešit případný plný odkup know-how novému majiteli

  • 1949
    Aktivní

    RODINNÁ VÝROBNA CIDERU Z VLASTNÍHO SADU S DISTRIBUCÍ PRO VELKO I MALOOBCHOD

    4 000 000 CZK - 10 000 000 CZK

    Za projektem stojí několik lidí, kteří se rozhodli využít vlastní pozemky a zázemí v dané lokalitě pro vybudování jablečných sadů a následně výrobny nápojů cider. Pro začátek je zamýšleno s využitím 4,2 ha pole (přičemž k dispozici je až 12 ha). V okolí se úrodě daří a jsou zajištěni i dodavatelé pro vykrytí prvních dodávek, než začne produkce z vlastních pozemků. Na pozemku stojí i starší nemovitost, která se bude rekonstruovat a umístí se do ní technologie. Technologie je již vybrána, naceněna, a počítá se i s jejím následným rozšiřováním.
     
    Lokalita je velmi vhodná pro pěstování s vysokými výnosy plodin, což dosvědčují i mnohé další zemědělské společnosti v okolí. Jeden ze společníků bude zároveň garantem v oblasti zemědělství.

  • 1938
    Aktivní

    VÝROBA A PRODEJ KONZERVOVANÝCH POLÉVEK

    4 350 000 CZK

    Společnost vyrábí a prodává konzervované 3 litrové polévky určené k prodeji v místech s omezenou možností vaření (čerpací stanice, kiosky, stánky rychlého občerstvení, restaurace k rychlému uspokojení poptávky).

    Má vlastní produkt, spuštěny první prodeje a plánuje expanzi.

    Jedná se o jedinou společnost na území ČR a SR, která vyrábí polévky pro B2B balení 3L.

  • 1901
    Aktivní

    STABILNÍ DYNAMICKY ROSTOUCÍ SPOLEČNOST V AUTOMOBILOVÉM PRŮMYSLU ZAMĚŘENÁ NA OPRAVY A VÝMĚNU AUTOSKEL

    3 000 000 CZK

    Společnost je na trhu od roku 2012 a vznikla ve Východních Čechách. Byla založena dvěma mladými společníky s jasným cílem vybudovat stabilní, stále se rozvíjející a výdělečný projekt. Z počátku byly prioritou co nejnižší náklady a vysoká ziskovost s cílem rozvíjet společnost, což se osvědčilo a společnost stabilně každoročně expanduje.

    Mezi hlavní činnosti patří výměny a opravy autoskel u osobních vozů, užitkových vozů, autobusů a kamionů.

    Společnost je stabilní, s jasným místem na trhu a širokou základnou klientů ve svém působišti, ale i mimo něj. V Praze, v východočeském kraji má svou širokou základu stálých zákazníků z řad firemních, ale i mezi širokou veřejností.

    V roce 2016 proběhlo spojení se silným strategickým partnerem - největší síť autoservisů v ČR - licencované výměny autoskel v celé síti servisů - obrovský potenciál k růstu.

Stránky