Virtuální zrcadlo pro e-commerce se zaměřením na fashion a beauty

Virtuální zrcadlo pro e-commerce se zaměřením na fashion a beauty

1813
Požadovaná výše investice (od): 
3 000 000 CZK
Odhadovaná návratnost investice: 
24 měsíců
Odhadovaná doba realizace: 
Ihned

VIRTOOAL je technologie virtuálního zrcadla pro eshopy, která funguje multiplatformově a s každým druhým e-shopem. Přináší možnost vyzkoušet si produkt před koupí na vlastnní fotce ještě před zakoupením zboží, a to v duchu motta "Nejdřív zkus, potom kup!" Snižuje se tím počet reklamací a zvyšuje konverze. Nahrazuje funkci zkušebních kabinek, poslední výhodu kamenných prodejen oproti e-commerci.

Do projektu, primárně do vývoje, autoři vložili několik miliónů korun primárně do vývoje, obrat již překročil 28 miliónů Kč. Stojí za ním 7 let vývoje. Nyní se projekt posunul do nové fáze, která se vyvíjela poslední 2 roky, se zaměřením na ecommerce.

Názor Busyman.cz: 

Za projektem stojí autor, který má 7 let zkušeností s daným produktem a trhem. Nyní hledá nového partnera pro nové směřování projektu s cílem nabídnout produkt každému druhému eshopu.

Více informací k projektu

v CZK