Marketing a media

Marketing a media

Vašemu výběru odpovídá 22 projektů
  • 1981
    Aktivní

    DŘEVĚNÉ HODINKY A DOPLŇKY ZE DŘEVA

    4 000 000 CZK - 5 000 000 CZK

    Jedná se o 100% českou značku, která se zabývá výrobou a prodejem dřevěných hodinek a módních doplňků z exotických i domácích dřevin. Byla první na trhu v ČR, v současné době je jedním z jejich leaderů a má ambice na silnou expanzi. Společnost má nyní roční obraty ve výši cca 5M Kč.

    Autor projekt spustil ze svých vlastních prostředků a do dnešního dne téměř veškeré zisky zpětně reinvestuje do rozvoje společnosti. Prvotní investice byla v řádech statisíců.
     
    Majitel společnosti hledá investora, který mu pomůže zvýšit povědomí o značce, udržet si silnou pozici na trhu a plně využít vlastního potenciálu a potenciálu trhu k dalšímu růstu.

  • 1980
    Aktivní

    ČASOVÉ SCHRÁNKY – UCHOVEJTE VZKAZ A VZPOMÍNKU PRO BUDOUCÍ GENERACE

    1 700 000 CZK

    Autor vyvinul časovou schránku, pouzdro, do které člověk, obec, škola nebo jakákoliv jiná instituce uloží to, co chce, aby se o nich v budoucnu někdo dozvěděl. Projekt s sebou nese velmi zajímavou myšlenku, která byla mezi lidmi průběžně i historicky realizována. Doposud není na trhu produkt, který by umožnil komukoliv, ať již městům či obyčejným lidem, kteří chtějí uchovat památku na svou generaci, toto realizovat.

    Do projektu byly prozatím investovány nižší desítky tisíc, prodaly se první testovací kusy a jsou ambice z projektu udělat pevnou expandující službu.

    Hledá se vhodný partner/investor, který umožní autorům věnovat se projektu naplno, a zároveň aby pomohl se strategiemi aktivního obchodu.

    Autoři věří, že dokáží zaujmout zajímavým výrobkem spojeným se zajímavými příběhy.

  • 1979
    Aktivní

    NOVÁ KATEGORIE ČÍSELNÉ LOTERIE

    260 000 CZK - 2 600 000 CZK

    Autoři vytvořili úplně novou číselnou loterii. Je to hra, ve které se kombinuje vícero herních systémů a pravidel a proto je výjimečná. Vzhledem k tomu, že se jedná o úplně novou kategorii loterie, je zde velký potenciál pro vybudování silné značky v globálním měřítku.

    Na projektu se pracuje již cca 5 let. Přestože nikoliv na fulltime, čas strávený přípravou lze počítat na stovky hodin. Během této doby bylo proinvestováno cca 7000 eur.
     
    Hledá se investor, který v novém systému online sázení vidí potenciál a chtěl by se na něm podílet. Možnosti jsou systém provozovat sami, či kompletní zadání a licenci na provoz prodat některému z velkých hráčů na trhu. Na trhu je v této oblasti významný potenciál.
     
    Projekt má zaregistrovaný užitkový vzor a autorská práva.

  • 1976
    Aktivní

    HERNÍ APLIKACE PROPOJENÁ SKRZE SOUTĚŽE NA FIRMY

    1 000 000 CZK - 2 000 000 CZK

    Cílem této hry pro mobilní telefony je soutěžení v hodu vlaštovkou. Vlaštovku si nejdříve musíte poskládat podle libosti, systém skládání je velmi inovativní a intuitivní. Při skládání je kladen velký důraz na přesnost složení! Máte omezený počet skladů a jakmile máte vlaštovku poskládanou, tak musíte uchopit telefon do horizontální polohy a švihem ruky s telefonem směrem dopředu vlaštovku "hodíte". Ještě zkontrolujte před hodem směr a sílu větru! Okamžitě vidíte v denním, týdenním a měsíčním žebříčku, jak jste na tom!
     
    Asi největší přidanou hodnotou celého projektu je unikátní systém tournamentů, soutěží, který se nyní vyvíjí a komunikuje s prvními zájemci(firmy). Počet stažení je více než 60.000!

    Aplikace je v mobilních obchodech od roku 2016 a to nejprve v různých beta verzích jako hobby projekt. V roce 2017 získala hra 1. místo v prestižní anketě Aplikace roku! Krátce po uvedení pak byla na 1. místě v celém ČR App Store a na 1. místě na Google Play v kategorii hry! Do aplikace autor nainvestoval přibližně 250 tisíc. Kč z vlastních zdrojů.
     
    Hledá se investor / strategický partner, který by pomohl hru udržovat aktuální, implementovat nové herní i byznys prvky a otevřít hru na světové trhy, doposud je pouze v ČR a SR vzhledem k ochraně nápadu.

  • 1972
    Aktivní

    STOLNÍ HRY JAK JE NEZNÁTE OBJEVTE JEJICH SKRYTÝ POTENCIÁL

    1 500 000 CZK - 24 700 000 CZK

    „Milujeme stolní deskové a karetní hry. Věnujeme se jim a v našem životě mají nezastupitelné místo. A právě tato vášeň pro radost, kterou zažíváme při hraní a tvorbě her nás přivedla k současnému projektu.
    Zjistili jsme, že stolní deskové a karetní hry mají obrovský byznysový potenciál. Zároveň však nad rámec klasického pojetí je prostor pro jejich využití ještě markantnější. Obchodní příležitost, kterou to s sebou přináší, je na trhu naprosto nepovšimnuta, z čehož lze významně profitovat.
    Našli jsme nevyužitý prostor na trhu, který je pro firmy a společnosti stále důležitější a dynamicky roste, a kde je místo pro využití stolních deskových a karetních her vskutku enormní.
    O čem, že to mluvíme? O segmentu budování značky, brandingu, cross-sellingu, reklamy a dlouhodobého marketingu.“
    Základní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi a ideálně i chlupatým rodinným mazlíčkem. Následovaní korporátními či firemními klienty za účelem dlouhodobého budování a propagace značky (brandu). Dlouhodobě zajímavou skupinu zákazníků tvoří neziskové organizace se svými sponzory. Odrazovým můstkem pak jsou herní distributoři.

    Celkově byly do projektu investovány čtyři roky. Na plný úvazek se mu autoři věnují od jara 2015. Celkem bylo investováno přes 6 milionů korun.

    Investice slouží k produkci zboží a následné iniciaci cílových trhů. K urychlení vstupu na klíčové trhy, jde o trhy Spojených států, Austrálie, EU, Japonska a Číny.
    Dále investice umožňuje rozšířit aktuální portfolio exkluzivních her a přípravu dodatečných merchandisingových bonusů a rozšíření.

  • 1969
    Aktivní

    INVESTICE DO MEZINÁRODNÍHO FILMU

    2 000 000 CZK - 11 215 000 CZK

    S hvězdným hereckým obsazením, na základě bohatých zkušeností s „dobrodružstvím dětských herců před kamerou“, v kombinaci s nejmodernější technologií, vytváříme mezinárodní hraný dobrodružný rodinný film ve formátu, který patří všeobecně mezi nejžádanější a nejvyhledávanější.

    Za účasti silných oficiálních partnerů projektu, distribuce Bontonfilm a prestižního 58. ročníku Zlínského mezinárodního filmového festivalu pro děti a mládež, nabízíme specifický ekonomický model s účastí investorů a v ČR tak i novou možnost jak efektivně a se ziskem vytvářet filmová díla vlastní produkce. Do budoucna je v plánu tímto způsobem vytvářet 1-3 filmy ročně.

    Celkový rozpočet filmového díla Eliška a Svět Fantazie je 22.000.000,-Kč. Pro investora nabízíme přímý podíl z celosvětové distribuce díla dle výše vložené investice, kdy minimální míra výnosnosti je 27% a dosahuje potenciálu až 240%. Minimální částka pro investice do projektu je 2mil. Kč. Čím dříve se investor či investoři zapojí, tím více času získáme pro reklamní kampaň generující více diváků do kin a větší zisk. Nabídka v této podobě je aktivní do 31.3.2018.

  • 1966
    Aktivní

    ZAVEDENÁ MODERNÍ SEZNAMKA NA KLUBOVÉ BÁZI PRO NEZADANÉ

    2 000 000 CZK - 3 000 000 CZK

    Jedná se o uzavřený “life-stylový klub” pouze pro nezadané s neomezenou kapacitou a neomezenou pestrostí zábavy. Členství je placené a exkluzivní - členem se můžete stát pouze na pozvání od jiného člena či ambasadora. Projekt nespočívá v seznamování, ale v produkování originálních volnočasových aktivit od profesionálně připravených stylových párty, přes různé zájmové aktivity, přednášky, workshopy až po gastroturistiku nebo cestovatelské aktivity.
     
    Do projektu bylo investováno 1,3 mil. Kč (bez započítání práce zakladatelů). V letošním roce se uskutečnilo více než 30 akcí pro 500 lidí. Tím se ověřil celý koncept a vylepšilo fungování i další vývoj.
     
    Se vstupem investora do projektu bude možné dokončit webovou i mobilní aplikaci, která je zcela zásadní pro komunikaci mezi členy, investovat je třeba do marketingu a růstu.

  • 1959
    Aktivní

    EXPANZE SPOLEČNOSTI VYRÁBĚJÍCÍ ZDRAVÉ SNÍDANĚ

    1 300 000 CZK - 2 450 000 CZK

    Projekt vznikl v roce 2012 a zabývá se výrobou vlastních produktů charakteru doplňků stravy a potravin, které neobsahují lepek. Potravinových doplňků bylo od roku 2012 prodáno více než 1 mil. ks. Na konci roku 2015 byl k funkčnímu programu hubnutí vyvinut produkt, který byl následně uveden na trh. Původní záměr počítal s tím, že produkce tohoto produktu bude na hranici cca 10000 ks/měsíc. V současné době produkce překračuje ve špičkách 250.000 ks měsíčně a neklesá pod 100.000 měsíčně. Dále jsou připraveny další produkty na zakázku a v blízkých měsících dosáhne produkce cca 750.000 ks měsíčně. Již nyní se produkty dodávají na deset zahraničních trhů a o dalších se velmi aktivně jedná.
     
    Projekt se zaměřuje na propagaci a prodej produktů, jejichž užívání, či konzumace, má pozitivní vliv na snižování hmotnosti lidského těla, nebo na kvalitu potravin, které z výrobních kapacit pocházejí. Myšlenka má s ohledem na v podstatě neexistující konkurenční prostředí globální potenciál. „Toto lze doložit např. dotazem zaměstnance společnosti, která v kooperaci mele komponenty pro nový výrobek „ZDRAVÁ polévka“, který se dotazoval, proč do rajčatové polévky dáváme sušená rajčata a ne nějaké chemické náhrady, či aromata, která by nahradila kvalitní suroviny.“
     
    Do projektu bylo vloženo přes 7 mil. Kč. Výrazný progres zaznamenal od ledna 2016, kdy rapidně narostly tržby. Projekt se velmi dynamicky vyvíjí rok a půl. Do tohoto roku značka vykazuje stabilní prodejní výsledky na poli potravinových doplňků.
     
    Projekt extrémně rychle expanduje jak na tuzemském, tak na zahraničních trzích. Investora je zde potřeba pro získání finanční stability celého projektu. Existují další produkty, které s ohledem na nedostatek času a finančních prostředků v tomto okamžiku nejsou vyráběny. Tyto produkty mají podobný prodejní potenciál jako výrobky, které již jsou prodávány.

  • 1956
    Aktivní

    ONLINE KABELOVKA 21.STOLETÍ

    3 000 000 CZK - 10 000 000 CZK

    Dnešní společnost je stále více online. Přesně takové prostředí máme pod kontrolou již řadu let. Mezi naše kolegy se řadí technici, kteří se mimo jiné specializují na webové projekty, mají zkušenosti s velkými datovými toky a starají se o autonomní systémy. A právě tito specialisté mají na svědomí i tento online TV projekt.
    Stalo se Vám už, že jste promeškali oblíbený TV pořad, protože jste zrovna nebyli v dosahu televize? Vyskytovali jste se zrovna mimo dosah signálu, nebo jste si zapomněli nastavit nahrávání? Mít tak v tu chvíli možnost sledovat TV například na mobilním telefonu, tabletu nebo notebooku, to by bylo. Tak jsme si řekli, že takovou službu navrhneme a spustíme. A to k 1. 5. 2015. Navíc jsou naše služby dostupné až 170 hodin zpětně, a tak záleží jen na Vás, kdy se na oblíbený pořad podíváte.
    Výsledkem jsou naše služby, které neustále zlepšujeme a rozšiřujeme. Dívat se můžete kdekoliv a kdykoliv s jedinou podmínkou – internetovým připojením a zařízením pro přenos programu. Díky tomu tak máte možnost shlédnout romantický film pod hvězdnou oblohou nebo seriál cestou v MHD, zatímco jedete do školy nebo zaměstnání. Naše služba je dostupná vždy a všude.
     
    Do projektu zainvestoval cca 5 400 000 Kč za poslední dva roky s důrazem na co největší automatizaci tak, aby náklady na provoz byly co nejnižší. Nyní má společnost po zahájení provozu řádově stovky platících zákazníků, obrat se blíží miliónu korun, přičemž zisk činí až 80% obratu. Je připravena jasná strategie růstu společnosti, ke které je ovšem zapotřebí partner. Ambice jsou dostat se v co nejbližší době na stabilní postavení na českém trhu a expandovat do zahraničí, kde tyto služby chybí.

  • 1952
    Aktivní

    MLADÁ, DYNAMICKÁ CESTOVKA UKAZUJÍCÍ BALI Z TÉ NEJOSOBNĚJŠÍ STRÁNKY

    2 000 000 CZK

    Autoři o sobě říkají, že provozují internetovou cukrárnu, kde se místo vanilkových trubiček a žloutkových věnečků prodávají neodolatelné dovolené, po kterých se zákazníkům sbíhají sliny. Mění trh cestovního ruchu novým, silným osobním přístupem. Dělají dovolené pro ty, co nechtějí strávit celý pobyt mezi hotelovým bazénem a mořem, ale nemají odvahu vydat se do světa sami pouze s baťůžkem. Momentálně působí na Bali, ale do deseti let je ambicí být ve více než 15 zemích světa.

    Vysoký proklientský přístup je po celou dobu dovolené, kde sice je dle balíčku předem vybrán určitý harmonogram, ale ten se vždy doladí na místě podle představ a přání klienta.

    Firma byla založena v říjnu roku 2016. Autoři do projektu investovali již 650.000 Kč. Tyto peníze byly použity na založení s.r.o., pronájem vily, náklady spojené s provozem a marketing.
     
    Autoři hledají investora, aby se mohli dostat více do povědomí a zároveň se věnovat expanzi a dalším aktivitám, které je dostanou na pozici leadera.
    Investice bude použita na pronájem větší vily na Bali, online marketing a analýzu trhu, kam bude projekt expandovat a na následný pronájem vily v nové zemi.

Stránky