Základy projektu byly položeny v době Covidu. Původně zaměřoval na roušky, dezinfekce a další vybavení. V té době velice rychle vyrostl a vybudoval si databázi klientů i stálých zákazníků. Během této doby se již začalo pracovat na uceleném marketplace, který se stane ústředním bodem pro retail i odborníky (nemocnice, ordinace, kliniky, lékaře atd.). To se podařilo včetně rebrandingu na jaře letošního roku. Projekt od ledna do července 2023 vyrosl o 5 000 nových, zalistovaných položek.
Mezi prodejní kanály patří Amazon, Kaufland, Alza, Mall, Benefity, EMAG, Pilulka, BENU a další. V současné chvíli převažuje B2C ovšem v dlouhodobé strategii je silné zaměření i na B2B.
Nyní je projekt ve fázi:
Autor má za sebou vybudování známých firem a brandů, které exitoval. Zároveň v průběhu posledních 3 let spustil i další projekty zaměřující se na farmacii, ochranné pomůcky, prostředky atd. Má také napojení na výrobu těchto produktů. Část z nich sám vyrábí, spolupracuje s vybranými sítěmi lékáren. V oblasti marketingu a obchodu má 19 let zkušeností.
Zároveň za projektem stojí seniorní tým, který v oboru působí více než 10 let.
Aktuální meziměsíční růst činí +38 % (čísla se stále vyvíjí).
Díky zkušenostem a velké znalosti trhu se autor, působící v předním českém nadačním fondu pro lékařskou pomoc, zaměřuje postupně i na Private Label Brandy kde umí vše: zaštítit, prodávat a ví, které segmenty/položky jsou poptávané a s vysokou marží.
Máme meziměsíční, dynamické tempo růstu, stabilní zkušený tým a jasnou strategii. Hledáme investora, který má ideálně blízko k medical oblasti a e-commerce, ale není to podmínkou. Důležitá je shoda na směřování celé firmy a zájem se podílet na jejím růstu.