Jančura Radim - Anglický nápad

S představou, že ho čeká několik let chudoby, jako většinu vysokoškoláků během studií, se prostě nechtěl smířit. Proto Radim Jančura odjel na pár měsíců nelegálně pracovat do Anglie. Jinak to bylo docela nevinné. Rozhodně neplánoval, že tam dostane nápad, který z něj udělá jednoho z nejsklonovanějších podnikatelů v České republice.

V Anglii se totiž často potkával s holkami z různých zemí, co hlídaly rodičům děti, takzvané Au-pairky. Tak si řekl, že by bylo docela dobré otevřít svět dokořán i slečnám z České republiky, kterým nevadí pár hodin denně starat se o děti. Zapracoval na tom už během svého pobytu v Anglii. Nasbíral to nejdůležitější – kontakty.

Pak se vrátil do Česka, které se ještě oklepávalo z desítek let “sociální rovnosti”. V Brně na škole založil svoji agenturu Student Agency. Na jednoduchou myšlenku zprostředkovávat anglickým rodinám české studentky jako sezónní chůvy se postupně začaly nabalovat další a další služby. Efektem sněhové koule, kterou když na horách hodíte ze svahu a strhne se celá lavina, se stal nápad na rozšíření portfolia o další pracovní a studijní pobyty. Český trh ovládl malými náklady a odříkáním, nasadil šibeniční cenovou politiku, která se mu vyplatila ještě několikrát. Jeho klienti za svými pracovními a studijními pobyty cestovali nejčastěji autobusy.

A tak si Radim uvědomil, že zbytečně živí dopravce a řidiče. Ty by měli přece také pracovat pro něj. A tak začal konkurovat autobusákům. Nejdřív vedle nevraživých zpocených chlápků od volantu posadil navoněné usměvavé holčiny - stevardky. Od toho už byl jen krok k vlastním autobusům, které brázdily dálnice směr Londýn. Následovaly logické kroky, kdy Student Agency začalo obsazovat i lokální spoje a další evropská města. Z jednoho zaměstnance jich je rázem čtyři sta. Od autobusů a dopravy není daleko k letenkám. V současnosti je Radim se svojí firmou natolik silný, že si může dovolit pokoušet se vytlačit České dráhy z monopolního postavení.


Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace.

Zákazníci
Chcete mít stoprocentní jistotu, že je váš dokument bez jediné hrubky a stylisticky správně?
Korektura
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Concept Proof
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Kvalitní produkt si zaslouží krásný kabátek na míru. Vizuální komunikace je extrémně důležitá od vizitek až po web. Jste se současným stavem vaší grafické identity spokojeni? Grafika
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Prototyp
Máte svůj projekt dostatečně právně ochráněn proti konkurenci či případnému zneužití? Máte projekt ochráněn pro expanzi do dalších zemí? Ochrana produktu
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nevíte si rady s naceněním vašich produktů či služeb? Využijte individuální konzultace s některým z našich odborníků z řad našich mentorů. Nacenění
Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace. Zákazníci
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
V rámci našich aktivit jsme napojeni na řadu silných partnerů a distribučních kanálů. Zajímala by vás možnost spolupráce v této oblasti?
Distribuce
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Víte, že vlastnická struktura může být důležitým parametrem, jestli se investor rozhodne investovat do vašeho projektu, či ne? Vlastnická struktura
Nejste si jisti jak nastavit podmínky pro vstup investora (požadovaná investice vs. podíl)? Využijte odborné konzultace. Nabídka investorovi
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán

Busyman

Chcete mít přehled o novinkách a akcí jako první? Stáhněte si naši App Busyman pro Android nebo iOS

Google Play App Store

Busyman.cz a jeho provozovatelé neposkytují služby investičního poradenství ve smyslu zákona č. 256/2004. Neposkytují poradenství pro trh s akciemi a cennými papíry. Dále také Busyman.cz, ani jeho provozovatelé, neručí za obsah zobrazených informací vložených samotnými inzerenty na internetové stránky Busyman.cz.

Tento portál provozuje společnost:
Genesis Invest s.r.o.
sídlem Kaprova 42/14
110 00 Praha 1 - Staré Město

zapsaná pod C 175775 u Městského soudu v Praze. IČ: 24804185

Kanceláře Busyman najdete na adrese Vojtěšská 245/1, 110 00 Praha 1 - Nové Město

© 2010 - 2022 Genesis Invest s.r.o.