Jedná se o převratnou inovativní novinku v oboru gastronomie. Zástěry, rondony a další ochranné oděvy jsou vyrobené z „nano“ tkaniny. Nanotechnologická úprava poskytuje přirozený samočistící efekt a extrémně vysokou úroveň odpuzování vody a nečistot.
Technologie splňuje podmínky bluesign®, nejpřísnější světový výrobní standard s ohledem na požadavky EHS (životní prostředí, zdraví a bezpečnost).
Funkčnost úpravy na našem materiálu jsme již testovali v akreditované laboratoři tzv. Tchibo testem. Jedná se o nejkomplexnější test, kterým lze testovat nešpinivost materiálu.
Zakladatelka sama mnoho let pracovala v gastronomii a potravinářské výrobě. Dokonale proto chápe přání a potřeby klientů.
Při budování firmy získala velké zkušenosti v navrhování a realizaci oděvů (především designových zástěr) do restaurací, kaváren, hotelů, pekáren, bister, obchodů apod.
Zároveň je také klíčovou osobou v oblasti obchodu. Jen díky ní firma v posledním období vyráběla zástěry např. pro firmy Starbucks, KFC, Plzeňský Prazdroj, EDEKA, Lagarto Stores, Doubleshot, Stock Božkov, Cross Café nebo Coca Cola.
Mezi VIP zákazníky patří jména jako Radek Kašpárek a obě jeho restaurace Field (Michelinská hvězda) a 420, U Matěje Jana Punčocháře, Ondřej Sahajdák a obě jeho restaurace La Degustation Bohême Bourgeoise (Michelinská hvězda) a Marie B.
V jejich zástěrách soutěží každý rok na světových šampionátech vítězové ČR barmanských a baristických soutěží. Na baristických soutěžích oblékají i porotu (ČR, PL).
Aktuálně firma vyrábí nové zástěry pro všechny restaurace Zdeňka Pohlreicha.
Nyní již čtvrtým rokem projekt funguje jako firma. Specializuje se na nadstandardně kvalitní designové zástěry do gastronomie. Má vlastní šicí dílnu a stálý výrobní tým. Zakladatelka se stará o vedení firmy a obchod. Jelikož se jedná o druhé investiční kolo, je zde i člen našeho Busyman Angel Clubu, který se stará o finance, tři kolegyně a dlouhodobá brigádnice, co mají na starost perfektní výrobu a balení produktů.
Firma už má v tuto chvíli velmi dobré jméno a důvěru mnoha stálých platících B2B klientů.
Má vlastní eshop a prodává i přes Amazon.de a Amazon.fr. Přes e-shop prodává primárně B2B a na Amazonu pak prodává produkty koncovému zákazníkovi (B2C). Má zajištěný sklad a logistiku do celé EU. Do propagace ovšem doposud nebyly vloženy žádné prostředky a i přesto se dosáhlo obratů v řádech mil. CZK jen na eshopu.
Klíčovým produktem je nanomateriál - nešpinivý, vodoodpudivý, oleofobní materiál, který je zároveň prodyšný a příjemný pro celodenní nošení v práci. Firma je již ve fázi, kdy má zajištěného výrobce nanomateriálu, který jí tuto úpravu vyrábí na zakázku. Dále firmu, která je tuto nano úpravu schopna aplikovat na stávající osvědčené materiály. Dodavatel má na to jako jeden z mála v EU licenci a odborné zkoušky a atesty. Nanomateriál jako takový splňuje všechny ekologické standardy EU jako OEKO-TEX, bluesign® (nejpřísnější světový výrobní standard s ohledem na životní prostředí, zdraví a bezpečnost).
Investora hledá proto, že chtěla postoupit v růstu firmy do další fáze a rychleji růst.
Plánuje připravit nový eshop, který bude mít více jazykových mutací a přes něj chce růst na vybrané zahraniční trhy (Slovensko, Německo, Francie a následně Benelux). Zároveň chce rozšířit portfolio o dva další klíčové produkty.
Pro úspěšný růst potřebuje navýšit kapacity, lidské zdroje a investovat do marketingu.
Nabízíme podíl ve společnosti za investici ve výši 125 000 EUR, kterou využijeme pro rychlý růst produkce a vývoj nových produktů.