Zákazník vstoupí do baru se zakoupeným lístkem na místě, nebo pomocí mobilní či webové aplikace a následně prochází postupně přes jednotlivé stage.
Na trh přináší komplexní systém jednotlivých subdivizí projektu, které pro zákazníky poskytují víc, než jen zábavu a pro partnery revoluční marketingovou spolupráci.
Základním kamenem je JOURNEY, cesta přes futuristické stage, obohacena soutěží, získanými bonusy a efekty ve spojení s technologií Ambilight Hue, DMX (vlastní světelní show), Projection mapping (prostorová rozšírená realita - AR), parostroj a R-Voice (hlasový asistent), kde zákazníci postupne pijí a získavají slevy. Celkově osm stage-ů vtahuje zákazníka do světa zobrazeného produktu pomocí jedinečných REKLAMNÍCH PLOCH.
Koncept Journey dotváří HEALTHYTIME, který obnovuje rovnováhu mezi zábavou a zodpovědností. V každé stage-i je pro zákazníky nachystán jiný vitamínový doplněk vyvinutý ve spolupráci s farmaceutickou společností ProPharma Group.
Součástí je také MOBILNÍ APLIKACE, která sdílí funkce webové aplikace ( objednání lístků Journey, sledování získaných slev a dalších informací). Aplikace již běží. Celý koncept je gamifikován, v další fázi projektu bude součástí mobilní aplikace i HRA, která bude tvořit jako další zdroj příjmu prostřednictvím in-app-purchases a také poskytne místo pro reklamu partnerů – product placement. Uživatelé budou plnit výzvy a získavat levely, které mohou sledovat i v uživatelském rozhraní na webu.
Autoři také spolupracují s ministerstvem zdravotnictví, policií a farmaceutickou společností. Mezi 3:00 až 5:00 hodinou ranní (podle VŠZN daného města) nabízí zákazníkovi zdravé vitamínové produkty a doplňky výživy, které zákazníkovi umožní restart po společensky náročné noci.
Díky tomuto konceptu, slevám, výherním cenám a rychlým shotům, zákazníkovi projekt otevírá město. Má za cíl vyplnit mezeru na trhu tím, že nabízí atraktivní a prémiové prostředí, pro pasivní jako i interaktivní reklamy. Mimo subdivize projektu ( nabízí restart po společenském vyčerpání), se ve vedlejších prostorách nachází i klasický shot-bar pro konzumaci alkoholických nápojů. Pomocí technologie a mobilní aplikace spojuje lidi a produkty, což formuje dosud neexistující start do každého města na světě.
Do projektu bylo investováno 63 375,- eur (1.690.000 CZK) do 30.11. 2020 - každý měsíc cca + 3740, - eur.
Projekt se nachází v ukončené fázi seed investovaní skrze FFF investory a zakladatele a má platící zákazníky. Pro finální realizaci stavby vícero provozů je potřeba spolupráce s investorem.
Partnery projektu jsou ProPharma Group s.r.o., HERBFORCE s.r.o., Bratislavský Meštiansky Pivovar, MannaFactory s.r.o., OptikaM s.r.o., M&M Agency s.r.o., KulturMarket s.r.o. Generálním partnerem je Telekom.
Finance budou využity v nasledujících oblastech:
Autor hledá investici v hodnotě 15 mil. Kč, která zajistí rychlý rozjezd společnosti po dobu 15 měsíců a je rozdělena do 4 fází uvolnění. Na jejím základě bude dosaženo plynulého chodu společnosti, která nebude vyžadovat další investice na provoz a bude generovat dostatek finančních prostředků na další rozvoj. Investorovi se bude krom kvartálního vyplácení peněz na základě jeho podílu, vypláceno měsíčně 10% ze zisku na splacení investice.